کد خبر : 1817313 | 10 فروردين 1401 ساعت 12:39 | 23.8K بازدید | 5 دیدگاه

بعداز شگفتی‌سازی مقابل کره

جشن صعود امارات در ورزشگاه آل مکتوم

تیم ملی امارات در روز 17 خرداد در پلی آف آسیا برابر استرالیا قرار خواهد گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، امارات و کره عصر روز گذشته در ورزشگاه آل مکتوم در رقابت های مقدماتی آسیایی جام جهانی 2022 قطر برابر یکدیگر قرار گرفتند و امارات توانست با گل حارب سهیل در دقیقه 54 پیروز این بازی شود تا با کسب 12 امتیاز در رده سوم گروه A قرار بگیرد و به پلی آف آسیا راه پیدا کند.

این در حالی است که تیم های سوریه و عراق به تساوی 1-1 رسیدند تا از مسابقات مقدماتی حذف شوند.

با این شرایط دو تیم امارات و استرالیا (تیم سوم گروه B) در پلی آف آسیا روز 17 خرداد در دوحه پایتخت قطر برابر هم قرار خواهند گرفت و برنده این بازی روز 2 تیر به مصاف تیم پنجم بازی های مقدماتی آمریکای جنوبی (پرو یا کلمبیا) یا (شیلی) خواهد رفت تا تیم پیروز در این دیدار، بلیت حضور در مسابقات جهانی قطر را دریافت کند.

روز گذشته پس از پایان بازی امارات و کره، هوادارانی که در این مسابقه حضور داشتند، پیروزی و کسب سهمیه را جشن گرفتند و شیخ راشد بن حمید النعیمی، رئیس اتحادیه فوتبال امارات نیز این برد را به بازیکنان و کادر فنی تبریک گفت.

امارات در طول این مسابقه در سطح خوبی ظاهر شد و توانست با بستن تمام فضاها و با تکیه بر حملات سریع کایو و حارب سهیل، تیم کره را کنترل کند.

1701966

در نیمه دوم حارب سهیل موفق شد یک گل زیبا را وارد دروازه کره کند و پس از آن با وجود تلاش کره ای ها برای مساوی کردن نتیجه، روحیه و عزم بالای بازیکنان و عملکرد خوب خالد عیسی دروازه‌بان امارات باعث حفظ نتیجه 1-0 شد.

از سوی دیگر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال روز گذشته با برگزاری جلسه ای، شاهین عبدالرحمن بازیکن تیم ملی و شارجه را به دلیل تخلفات اداری و فنی به تعلیق از چهار بازی رسمی و 200 هزار درهم جریمه نقدی محکوم کرد. این بازیکن دو بار به دنبال اختلاف با سرمربی تیم ملی، اردوی تیم را ترک کرده بود.

دیدگاه‌ها