کد خبر : 1817319 | 10 فروردين 1401 ساعت 12:48 | 20.3K بازدید | 8 دیدگاه

کاپیتان و خونسرد؛ یعنی علیرضا جهانبخش (عکس)

یک پایان خوب برای تیم ملی و کاپیتان؛ مهمترین اتفاق بازی ایران – لبنان بود. علیرضا جهانبخش گل دوم را به زیبایی هر چه تمام تر زد و تیم ملی به عنوان صدرنشین گروه A راهی جام جهانی شد.

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا در صحنه هایی از این بازی ثابت کرد شایسته بستن بازوبند کاپیتانی به روی بازو است چرا که هر وقت لازم باشد به سرعت به داور نزدیک می شود و با او صحبت می کند، البته در جایی هم که لازم باشد خویشتن داری می کند. لبنانی ها که سه امتیاز بازی با ایران هیچ ارزشی برای آنها نداشت آمده بودند با یک بازی تاخیری و حتی براه انداختن جنگ روانی توام با بازی فیزیکی عرصه را برای ایران تنگ کنند و حتی مانع از امتیازگیری ایران شوند تا در سالی که به جام جهانی صعود نکردند با متوقف کردن تیم اول آسیا نگاه ها را متوجه خود سازند، اما هوشیاری بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران به خصوص علیرضا جهانبخش برنامه آنها را به هم ریخت. با دو پاس گل از سوی محمد حسین کنعانی زادگان و گل های سردار آزمون و علیرضا جهانبخش تیم ملی به آنچه که می خواست رسید.

همان طور که در تصاویر می بینید حتی در برخی از صحنه ها بازیکنان تیم ملی لبنان سعی در ایجاد چالش برای بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران داشتند. البته که نمی خواستند شروع کننده درگیری فیزیکی باشند بلکه به دنبال عصبانی کردن بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران و برانگیختن واکنش داور در خصوص این صحنه ها بودند که خوشبختانه کاپیتان فریب نخورد. درنهایت، این حربه لبنانی ها جواب نداد و تیم ملی فوتبال ایران با دو گل برنده از میدان خارج شد.

خویشتن داری علیرضا به خصوص در این صحنه که دو بازیکن تیم ملی لبنان در تلاش برای ایجاد درگیری هستند در نوع خود جالب است و نشان می دهد کاپیتان هم به واسطه خصوصیت اخلاقی و هم به خاطر سال ها بازی در فوتبال اروپا خیلی زرنگ تر از این حرف هاست که تحت تاثیر چنین رفتارهایی قرار بگیرد و دست به حرکتی بزند که به ضرر او و تیم ملی تمام شود.

1701975
1701976
1701977

دیدگاه‌ها