کد خبر : 1817361 | 10 فروردين 1401 ساعت 19:05 | 19.3K بازدید | 5 دیدگاه

یوآخیم واتسکه:

اگر سیتی پیشنهاد دهد، حفظ هالند غیرممکن می‌شود

مدیر دورتموند اعتراف کرد که قدرت رقابت با منچسترسیتی برای حفظ ارلینگ هالند را ندارند.

اگر سیتی پیشنهاد دهد، حفظ هالند غیرممکن می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، درخشش ارلینگ هالند در پیراهن دورتموند در ماه‌های اخیر باعث شده که بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی شرایط این بازیکن را زیر نظر داشته و به دنبال ارائه پیشنهاد برای جذب او باشند. بند فسخ 75 میلیون یورویی هالند همه چیز را برای جدایی او فراهم کرده است.

1700434


بسیاری از رسانه‌ها پیش از این خبرهایی را درباره دستمزد مدنظر این بازیکن ارائه کرده بودند، بعضی معتقد بودند که او خواهان دریافت دستمزد 50 میلیون یورویی در هر فصل است و بعضی دیگر این مبلغ را 40 میلیون یورو عنوان کرده بودند. 
هفته قبل سایت گل خبر جدیدی را در این زمینه منتشر کرده و مدعی شده که این ملی‌پوش نروژی پیش از این به یکی از باشگاه‌های انگلیسی اعلام کرده که دستمزد مدنظرش برای بازی در این تیم 35 میلیون یورو است. 

1702048


از رئال و سیتی به عنوان جدی ترین باشگاه های خواهان ستاره نروژی نام برده می شود. هانس یوآخیم واتسکه مدیر دورتموند در واکنش به شایعات جدایی هااند گفت:« در حال حاضر اطلاع دقیقی از تصمیم هالند ندارم و نه از طرف او و نه از سوی باشگاه های خواهانش، به ما چیزی اطلاع داده نشده است. اگر باشگاهی مثل سیتی برای جذب او قدم پیش بگذارد، از دست ما کاری ساخته نخواهد بود. در هر صورت اگر هالند جدا شود، ما یک بازیکن بااستعداد دیگر را جایگزین خواهیم کرد و او را تبدیل به ستاره ای جهانی می کنیم که برای بوندسلیگا نیز خوب خواهد بود. معتقدم باید بیشتر مراقب استعدادهای خودمان در فوتبال آلمان باشیم؛ هرچند که رقابت با قدرت مالی باشگاه های انگلیسی دشوار است.»

1699167

 

واتسکه همچنین در مورد آینده روبرت لواندوفسکی در بایرن نیز اظهارنظر کرد و گفت:« هالند و لواندوفسکی دو ستاره بزرگ جهانی هستند که دیگران را تحت سایه خود قرار می دهند. هر دو بهترین خارجی های فوتبال آلمان هستند. مذاکرات تمدید لواندوفسکی با بایرن موضوعی مرتبط با من نیست و نمی دانم بالاخره به نتیجه می رسند یا خیر ولی تردید دارم که روبرت در نهایت ماندنی باشد.»

دیدگاه‌ها