کد خبر : 1817579 | 12 فروردين 1401 ساعت 21:01 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

اینفانتینو: صحنه‌ را برای بزرگترین جام آماده می‌کنیم

جانی اینفانتینو، رئیس فیفا به تمجید از امکانات قطر برای برگزاری جام جهانی 2022 پرداخت.

اینفانتینو: صحنه‌ را برای بزرگترین جام آماده می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، بعد از معرفی نماد جام جهانی 2022، نوبت به جانی اینفانتینو رسید تا در مورد شرایط برگزاری این تورنمنت برای دقایقی صحبت کند. جانی اینفانتینو شرایط در قطر را بسیار خوب توصیف کرده و تاکید کرد تورنمنت تماشایی در انتظار هواداران فوتبال خواهد بود.

رئیس فیفا گفت: "شما، تیم‌هایتان و کادر فنی بازیگران این صحنه هستید و این وظیفه ماست که صحنه‌ را برای بزرگترین جام جهانی فوتبال آماده کنیم. شرایط از نظر آب و هوا در ماه‌های نوامبر و دسامبر در بهترین حالت است، بازیکنان در یک‌سوم ابتدایی فصل و در اوج خود قرار دارند، هیچ سفری دور و درازی وجود نخواهد داشت و استادیوم‌ها و امکانات تمرینی در شرایط خوبی هستند.

1702464

علاوه بر این، اینجا در قطر چیز خاصی وجود دارد. قلبی که برای فوتبال با شور و شوق می‌تپد و این حس برای کشور و منطقه‌ای که برای اولین‌بار میزبان جام جهانی خواهد بود، باورنکردنی است. هوادارانی که گرد هم می‌آیند تا مسابقات را ببینند، با هم جشن خواهند گرفت و پنج میلیارد هوادار در سرتاسر جهان شاهد خلق این انرژی مثبت توسط تیم‌های شما خواهند بود، پس ما این صحنه را به یک موفقیت فوق العاده برای همه تبدیل می‌کنیم.

تیم‌ها می‌توانند در تمام طول مسابقات در کمپ اصلی تیم خود بمانند و نیازی به سفر به استادیوم‌های محل برگزاری مسابقه آنهم روزها قبل از هر بازی نیست. این روند باعث افزایش مدت زمان استراحت و آماده سازی برای هر مسابقه می‌شود."

دیدگاه‌ها