کد خبر : 1817595 | 12 فروردين 1401 ساعت 22:35 | 18.1K بازدید | 8 دیدگاه

طلسم آمریکا مقابل آسیایی‌ها به عدد سه می‌رسد؟

تیم ملی آمریکا تا به حال مقابل هیچ تیمی از قاره آسیا در جام جهانی به پیروزی نرسیده است.

به گزارش "ورزش سه"، دقایقی پیش بود که بالاخره قرعه کشی رقابت‌های جام جهانی قطر برگزار شد و تیم‌های حاضر با حریفان خود آشنا شدند؛ در یکی از جذاب‌ترین گروه‌ها تیم ملی ایران در کنار انگلیس، آمریکا و برنده دیدار پلی‌آف ولز- اسکاتلند/ اوکراین قرار گرفت.

قطعاً هر سه بازی تیم ملی کشورمان در این گروه می‌تواند از جذابیت‌های فوق العاده بالایی برخوردار باشد. یکی از جذاب‌ترین آنها به دیدار تیم ملی ایران برابر آمریکا بر می‌گردد.

شاید دراماتیک‌ترین بازی ایران در تاریخ رقابت‌های جام جهانی به همین تقابل با آمریکا بر می‌گردد؛ جایی که ما در جام جهانی 1998 برابر آنها قرار گرفته و در دیداری که حمید استیلی و مهدی مهدوی‌کیا دو گل ‌فوق العاده زیبا را به ثمر رساندند؛ به یک پیروزی به یادماندنی دست یافتیم.

حالا تیم ملی ایران قرار است چند ماه دیگر در قطر به مصاف آمریکا برود. با این حال یک نکته آماری منفی برای آمریکایی‌ها وجود دارد. AFC تنها کنفدراسیونی محسوب می‌شود که تیم ملی آمریکا ‌در تاریخ رقابت‌های جام جهانی موفق به شکست تیم‌های متعلق به آن نشده است. حالا باید منتظر ماند و دید که آیا این طلسم برای آمریکا شکسته خواهد شد یا شاگردان دراگان اسکوچیچ اجازه این کار را به آنها نخواهند داد.

1702511

دیدگاه‌ها