کد خبر : 1817600 | 12 فروردين 1401 ساعت 22:49 | 33.9K بازدید | 3 دیدگاه

واکنش سرمربی‌ ولز به تقابل با انگلیس در صورت صعود

راب پیج، سرمربی تیم ملی ولز‌ از تقابل احتمالی با انگلیس در دور گروهی جام جهانی استقبال کرد.

واکنش سرمربی‌ ولز به تقابل با انگلیس در صورت صعود

به گزارش "ورزش سه"، چند روز پیش بود که تیم ملی ولز در دیدار نیمه نهایی پلی‌آف جام جهانی مقابل اتریش قرار گرفت و در یک بازی دشوار با درخشش گرت بیل موفق شد حریف خود را با نتیجه 2-1 شکست دهد تا تنها یک گام تا رسیدن به جام جهانی قطر فاصله داشته باشد.

با این وجود به دلیل مسائل مربوط به جنگ دیگر دیدار نیمه نهایی پلی‌آف بین اوکراین و اسکاتلند به تاخیر افتاد و تا چندی دیگر مشخص خواهد شد که کدام‌یک از آنها راهی بازی پایانی شده و نهایتاً چه تیمی جواز حضور در رقابت‌های جام جهانی را پیدا می‌کند.

دقایقی قبل قرعه‌کشی جام جهانی انجام و مشخص شد که برنده بازی ولز- اوکراین/اسکاتلند با تیم‌های انگلیس، آمریکا و ایران هم‌گروه شده است. در صورت صعود ولز به جام جهانی تقابل آنها با انگلیس می‌تواند یک رقابت جذاب را رقم بزند. راب پیج، سرمربی ولز‌ در این‌باره گفت: "البته که این قرعه‌کشی اشتهای شما را تحریک می‌کند. ما سال‌ها و سال‌ها منتظر این فرصت بوده‌ایم پس وقتی می‌گویم تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد، به من اعتماد کنید.

ما به‌درستی آماده می‌شویم. ما در حال آماده سازی گروهی از بچه‌ها هستیم و در این فرصتی که داریم تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد. بله برخورد با انگلیس می‌تواند یک انگیزه مضاعف باشد اما همین احساس برای اسکاتلند نیز وجود خواهد داشت. با این وجود تمرکز کامل ما روی رسیدن به جام جهانی است."

1702516

دیدگاه‌ها