کد خبر : 1817644 | 13 فروردين 1401 ساعت 09:40 | 14.2K بازدید | 2 دیدگاه

فن خال: هیچ‌کدام از تیم‌های گروه هلند را نمی‌شناسم

لوییس فن خال، سرمربی هلند‌ مدعی شده که شناختی از هیچ‌یک از هم‌گروه‌های این تیم ندارد.

فن خال: هیچ‌کدام از تیم‌های گروه هلند را نمی‌شناسم

به گزارش "ورزش سه"، قرعه‌کشی مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر جمعه‌شب در دوحه انجام شد و تیم ملی هلند در گروه A با قطر، سنگال و اکوادور هم‌گروه شد. 
بسیاری باور دارند که این گروه برای هلند آسان است و آنها به‌راحتی می‌توانند راهی مرحله یک‌هشتم جام جهانی 2022 شوند و به نظر می‌رسد که فن خال نیز چندان با این نظر مخالف نیست. 
این مربی هلندی  پس از قرعه‌کشی به NOS گفت:« من نمی‌دانم که این قرعه خوبی است یا خیر، چیز زیادی درباره این کشورها نمی‌دانم. من دو سال قبل برای تعطیلات به سنگال رفتم اما هرگز در اکوادور نبوده‌ام و پیش از این هرگز بازی تیم قطر را هم ندیده‌ام.»
سرمربی سابق منچستریونایتد از این فرصت استفاده کرده و با اشاره به هم‌گروه شدن هلند با سنگال، به تمجید از عملکرد و بازی سادیو مانه پرداخت. 
فن خال در این‌باره اظهار داشت:« البته که سادیو مانه بازیکن بسیار خوبی است. من در طول دوران حضورم در منچستریونایتد، خواهان حضور این بازیکن در این تیم بودم اما او تصمیم گرفت که به تیم رقیب یونایتد ملحق شود.»
سادیو مانه در حالی باید در مرحله گروهی جام جهانی برابر تیم ملی هلند به میدان برود که حضور ویرژیل فن دایک، هم تیمی او در ترکیب لیورپول، این بازی را بسیار جذاب و تماشایی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها