کد خبر : 1817647 | 13 فروردين 1401 ساعت 10:17 | 33.9K بازدید | 14 دیدگاه

آلن شیرر:

ایران و آمریکا؟ قرعه انگلیس راحت است

آلن شیرر، گلزن سابق تیم ملی انگلیس قرعه این تیم در جام جهانی را مناسب توصیف کرده است.

ایران و آمریکا؟ قرعه انگلیس راحت است

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس در جام جهانی 2022 در گروه دوم مقابل ایران، آمریکا و برنده پلی‌آف اسکاتلند، ولز یا اوکراین به میدان خواهد رفت. آلن شیرر، ستاره سابق سه شیرها معتقد است گرت ساوت گیت از قرعه انگلیس در جام جهانی خوشحال شده و این تیم در این تورنمنت از اعتماد به نفس بیشتری نسبت به ادوار قبل برخوردار است.

آلن شیرر گفت: "قطعا گرت ساوت گیت شرایط را بررسی کرده و با خود فکر می‌کند که قرعه می‌توانست بسیار دشوارتر از آن چیزی باشد که حالا برابر نام تیم ملی انگلیس قرار گرفته است. ساوت گیت از این قرعه راضی خواهد بود و من مطمئن هستم که بازیکنان انگلیس نیز چنین حسی دارند. در گروه مرگ قرار نگرفتیم و احتمالا ممکن است هر اتفاقی رخ دهد. 

1702647

باید بگویم که خوشحالم که از بین اسکاتلند، ولز یا اوکراین نیز یکی در گروه انگلیس قرار می‌گیرد و این اتفاق فقط کمی هیجان بیشتری را به این گروه اضافه می‌کند. وقتی به قرعه ایران و آمریکا نگاه می‌کنید متوجه خواهید شد که قرعه خوبی نصیب انگلیس شده و کار این تیم راحت است، اما حضور احتمالی اسکاتلند یا ولز، کار را کمی سخت‌تر می‌کند.

رختکن انگلیس مشتاقانه منتظر شروع مسابقات است. پس از اتفاقی که در دو تورنمنت اخیر رخ داده، این باور در بازیکنان انگلیس که می‌توانند کاری در این جام جهانی انجام دهند؛ بروز کرده و آنها با اعتماد به‌نفس فراوان بازی خواهند کرد. استعدادهای جوان مانند جود بلینگهام، میسون مونت، فیل فودن، بوکایو ساکا، دکلای رایس بهتر و بهتر می‌شوند و ما اکنون استعدادهای مهمی در تیم خود داریم."

دیدگاه‌ها