کد خبر : 1817745 | 13 فروردين 1401 ساعت 21:13 | 5.9K بازدید | 2 دیدگاه

سرآسیایی: فجر هفت فینال پیش رو دارد

مجتبی سرآسیایی می‌گوید اردوی خوبی در روزهای گذشته داشته‌اند و با توجه به وضعیت فجر در جدول بازی‌های آینده را مثل فینال می‌دانند.

سرآسیایی: فجر هفت فینال پیش رو دارد

به گزارش "ورزش سه"، مجتبی سرآسیایی، سرمربی جدید فجر در کنفرانس پیش از بازی با آلومینیوم در صحبت‌های اولیه‌اش بیان کرد: در ابتدا سال نو را به همه هموطنان عزیزم تبریک می‌گویم و آرزوی سالی پر از خیر و برکت، آبادانی، ارزانی، سرشار از اتفاقات خوب و بدون بیماری را دارم و امیدوارم به شرایطی برسیم که مردم در این کشور در رفاه نسبی باشند و روزهای بد را بسیار سریع پشت سر بگذاریم. فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، ماه رحمت خدا را تبریک می‌گویم و انشالله بتوانیم این ماه رحمت و برکت را درک کنیم و مشمول رحمت و مغفرت الهی قرار بگیریم.

سرآسیایی در مورد شرایط روزهای گذشته فجر گفت: از روزی که افتخار داشتم در مجموعه خوب فجر شهید سپاسی مشغول به کار شوم، به دلیل شرایط زمین حافظیه مجبور شدیم این شهر را بعد از چند جلسه تمرین ترک کنیم و به تهران رفتیم و اردوی خیلی خوبی را آن ‌جا داشتیم. سه روز در تهران بودیم و بازی خوبی با تیم گل گهر انجام دادیم. همین‌جا از مجموعه باشگاه گل گهر و مدیر عامل باشگاه آقای اسفندیارپور و آقای قلعه نویی که بسیار محبت داشتند و در بحث انتقال و شرایطی که در اردو به‌وجود آمد و همه عزیزانی که کمک کردند، تشکر می‌کنم. بازی بسیار خوبی بود و به یک شناخت نسبی بعد از آن مسابقه رسیدیم. سپس تهران را ترک کردیم و به دلیل اینکه در تهران هم از نظر زمین مشکل داشتیم به مشهد مقدس آمدیم و اردوی خودمان را در مشهد دنبال کردیم و چند جلسه تمرینی بسیار خوبی داشتیم.

او ادامه داد: بازیکنان با انگیزه و بسیار خوبی داریم که کامل شرایط را درک می‌کنند. از مجموعه باشگاه فجر سپاسی و مدیران ارشد این باشگاه آقای فلاح و سردار بوعلی تشکر می‌کنم. سردار بوعلی علی‌رغم مشکلاتی که بود، محبت کردند و شرایط این اردوی خوب را برای ما فراهم کردند. این اردو را به‌خوبی پشت سر گذاشتیم و تمرینات و تحلیلات فنی بسیار خوبی برای ترمیم شرایط بازیکنان از نظر فردی و تیمی داشتیم و برای بازی بسیار مهم و سخت برابر تیم بسیار خوب آلومینیوم اراک آماده شدیم.

سرآسیایی در مورد آلومینیوم اظهار داشت: آن‌ها در شرایط جدید هستند و کادر فنی بسیار خوب و با کیفیتی دارند که به مجموعه خوب اراک بابت این انتخاب تبریک می‌گویم. دوست خوب من آقای سید مهدی رحمتی آن جا حضور دارد و مجموعه کادر آن‌ها بار فنی بسیار زیاد و بار تجربی و فوتبال بسیار بالایی دارند. برای این بازی آماده می‌شویم و با تحلیل تقریبا کاملی روبه‌روی تیم خوب آلومینیوم قرار می‌گیریم و در زمین بسیار باکیفیت ورزشگاه امام رضا این بازی را انجام می‌دهیم. جا دارد از مدیران آن مجموعه، هیئت فوتبال و شورای تمرین استان خراسان تشکر کنم. نیروی انتظامی نیز علی‌رغم مشکلات بسیاری که در شهر بود و فضای ملتهبی که وجود داشت کمک کردند تا شرایط مساعد برای این بازی در جوار حرم علی‌ بن موسی الرضا آماده شود.

سرمربی فجر در پایان گفت: خداراشکر بچه‌های ما به آن درک رسیدند که ما با چه شرایطی روبه‌رو هستیم و هفت فینال پیش‌رو داریم. با همه آن‌ها در خصوص یک تورنمنت با هشت تیم شرکت کننده صحبت کردیم و هفت بازی بسیار مهم داریم که برای هر بازی آماده می‌شویم. شرایط را بازیکنان و باشگاه کاملا درک کردند و تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم و تحلیل بسیار خوبی روی تیم اراک داریم. بعد از یک تلاش شبانه روزی 10 روزه تمام وجود‌مان را می‌گذاریم تا فردا در نود دقیقه بتوانیم پرچم تیم خوب فجر را که مزین به نام شهید عبدالمجید سپاسی است را بالا نگه داریم تا بتوانیم این تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم.

دیدگاه‌ها