کد خبر : 1817950 | 15 فروردين 1401 ساعت 09:19 | 14.9K بازدید | 2 دیدگاه

آلگری: بالاخره از کورس قهرمانی کنار رفتیم

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، از این که تیمش در کورس قهرمانی نیست ابراز رضایت کرد.

آلگری: بالاخره از کورس قهرمانی کنار رفتیم

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس شب گذشته در یکی از حساس‌ترین دیدارهای لیگ ایتالیا در ورزشگاه خانگی خود میزبان اینتر بود و با  نتیجه 0-1 برابر این تیم شکست خورد. 
یووه در این بازی تیم برتر میدان بود و بارها تلاش کرد که دروازه حریف را باز کرده و گلی را که در دقایق پایانی نیمه اول از روی ضربه پنالتی خورده بود، جبران کند اما موفق نشد و در نهایت سه امتیاز این بازی را از دست داد. 
آلگری پس از پایان بازی به DAZN گفت:« اجازه دهید از مطرح کردن صحبت‌هایی که در شرایط فعلی کمکی نمی‌کند پرهیز کنیم. من دوست دارم درباره عملکرد تیمم صحبت کنم.  بازی خوبی بود. ما خوب بازی کردیم. شوت‌های زیادی در چارچوب داشتیم و باعث تاسف است که شکست خوردیم. این تیم در حال رشد است و در سطح فنی خوب عمل کرد.»

 

1699797


این مربی ایتالیایی پیش از این بارها تاکید کرده بود که یوونتوس در کورس قهرمانی نیست و پس از این بازی اظهار داشت:«بالاخره مردم می‌توانند بگویند که یوونتوس قطعا از کورس کنار رفته است! ما نیاز داریم تا جایی که می‌توانیم امتیاز به دست آوریم تا در رده چهارم قرار بگیریم. پس از آن باید خودمان را برای آغازی قدرتمندانه در فصل آینده آماده کنیم.»
او در ادامه درباره شرایط تیمش اضافه کرد:« فصل آینده یک سال می شود که کنار هم کار کرده‌ایم، بنابراین برای قهرمانی تلاش خواهیم کرد. طبیعتا امسال بد شروع کردیم و مجبور شدیم بازی‌های بسیاری را جبران کنیم. ما از اتفاقات فردی در بازی‌های بزرگ هم ضربه خوردیم. باید نیمه پر لیوان را ببینیم. ما در حال تبدیل شدن به یک تیم هستیم، هنوز جای پیشرفت داریم و باید روی پررنگ کردن این ابعاد تلاش کنیم.»

دیدگاه‌ها