کد خبر : 1818009 | 15 فروردين 1401 ساعت 13:36 | 62.8K بازدید | 8 دیدگاه

ماجرای استوری کلاه‌کج چیست؟

نام بازیکن سابق پرسپولیس در بین متهمان کلاهبرداری!

نام بازیکن سابق پرسپولیس در بین 6 متهم به کلاهبرداری قرار گرفته که از سوی قوه قضاییه اعلام شده است.

نام بازیکن سابق پرسپولیس در بین متهمان کلاهبرداری!

به گزارش "ورزش سه"، ظهر امروز خبرگزاری میزان وابسته به قوه قضاییه گزارشی درباره یک باند کلاهبرداری در استان خوزستان منتشر کرد که در فضای مجازی بازتاب زیادی داشته است. 
در اطلاعیه ای که قوه قضاییه منتشر کرده، اسامی و تصویر 6 متهم به کلاهبرداری در شهرستان رامهرمز فاش شده است. در این خصوص گفته شده که این افراد بیش از هزار شاکی دارند و در نظام مالی کشور اخلال ایجاد کرده‌اند.
عجیب ترین بخش ماجرا اما حضور نام و تصویر عادل کلاه کج بازیکن سابق پرسپولیس و فولاد و حتی تیم ملی در بین متهمان است. کلاه‌کج که چند سال در فوتبال ایران توپ می‌زد و جزو هافبک های خوب به شمار می‌رفت حالا نام و تصویرش از سوی قوه قضاییه منتشر شده و از افراد مختلف خواسته شده تا هرکس او و سایر متهمان را شناخت، اطلاع بدهد.
در اطلاعیه قوه قضاییه آمده است:‌«به منظور ضرورت تسریع در دستگیری متهمین یک پرونده کثیرالشاکی با موضوع تشکیل شبکه چند نفری کلاهبرداری و اخلال در نظام اقتصادی کشور تصاویر شش متهم پرونده با دستور قضایی جهت شناسایی و اعلام شکایت منتشر می‌شود.»

1703195
سایت قوه قضاییه در ادامه نوشته است: « بنابراین گزارش، به موجب پرونده مطروحه در شعبه دوم بازپرسی شهرستان رامهرمز ۶ نفر در یک پرونده متهم به تشکیل شبکه چند نفری کلاهبرداری با یک هزار و ۲۵۴ شاکی و اخلال در نظام اقتصادی کشور هستند و با توجه به ادله و مستندات موجود اتهام آن‌ها محرز و نظر به صدور ابلاغیه و همچنین صدور دستورات جلب و نیابت قضایی متواری بودن نامبردگان محرز شده است.»
بخش پایانی اطلاعیه قوه قضاییه اینگونه نوشته شده : «در دستور قضایی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رامهرمز آمده است از هموطنان درخواست می‌شود درصورت شناسایی یا داشتن اطلاعاتی از متهمان این پرونده به نام‌های مصطفی قلندری فرزند علی اصغر، آیناز قلندری فرزند مصطفی، آنا قلندری فرزند مصطفی، سولماز قلندری فرزند مصطفی، عادل کلاه کج فرزند محمد رضا و عبدالله کلاه کج فرزند محمدرضا به دادستانی عمومی و انقلاب شهرستان رامهرمز و شعبه دوم بازپرسی دادسرای مذکور مراجعه کنند.»


با وجود اینکه از اطلاعیه قوه قضاییه اینطور برمی‌آید که عادل کلاه‌کج و سایر متهمان(که به نظر می‌رسد از اقوام او هستند) متواری شده‌اند اما این ستاره سابق فوتبال ظهر امروز یک استوری در صفحه شخصی اش در اینستاگرام منتشر کرد!
به هر حال باید منتظر ماند و اطلاعات تکمیلی که قوه قضاییه و شاید خود این بازیکن سابق فوتبال در این خصوص منتشر می‌کنند را مشاهده کرد تا زوایای پنهان این پرونده مشخص شود.

دیدگاه‌ها