کد خبر : 1818393 | 17 فروردين 1401 ساعت 16:30 | 20.1K بازدید | 1 دیدگاه

گزارش گاتزتادلواسپورت

آلگری رکورد فاجعه پیرلو در یوونتوس را شکست!

یوونتوس فصل جاری در بازی های خانگی اصلا خوب کار نکرده و رکورد بدترین روند امتیازگیری تاریخش را ثبت کرده است.

آلگری رکورد فاجعه پیرلو در یوونتوس را شکست!

به گزارش "ورزش سه"، ورزشگاه آلیانتس آره‌نا تورین دیگر دژ مستحکمی که تیم‌ها نمی‌توانستند در آن امتیاز بگیرند نیست. باخت0-1 یوونتوس در خانه در بازی یکشنبه شب برابر اینتر سبب شد که فصل جاری به ضعیف‌ترین فصل در تاریخ باشگاه تورینی از حیث کسب امتیاز در بازی‌های خانگی تبدیل شود.

بیانکونری اگرچه نسبت به ابتدای فصل بهتر شده  و شروع ناامید کننده‌اش را جبران کرده اما هنوز هم تا رسیدن به شرایط ایده‌ال فاصله دارد و باخت خانگی اخیر در دربی ایتالیا هم گواه این موضوع بود.

1703086

 

طبق گزارش نشریه گاتزتا دلواسپورت، تا پیش از این بدترین آمار ثبت شده در تاریخ باشگاه یوونتوس برای کسب امتیاز از بازی‌های خانگی‌اش در طول یک فصل سری A، فصل 21-2020 با هدایت آندره‌آ پیرلو بود که 44 امتیاز در کارنامه این تیم به ثبت رسید. این فصل بانوی پیر با هدایت آلگری آن رکورد را خواهد شکست حتی اگر تمام بازی‌های خانگی‌اش تا پایان فصل را ببرد. یوونتوس به فرض کسب پیروزی در تمام بازی‌هایش در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا تا پایان فصل جاری سری A ، تنها 39 امتیاز کسب خواهد کرد.

1699797

 

در حقیقت یووه به طور میانگین تا این مقطع از فصل جاری، از بازی‌‌های خارج از خانه‌اش بیشتر از بازی‌های خانگی امتیاز گرفته است. یووه به طور متوسط از هر بازی خارج از خانه‌اش 1.933 امتیاز گرفته و این در حالی است که به ازای هر بازی خانگی 1.875 امتیاز در کارنامه این تیم به ثبت رسیده است. حذف یووه از لیگ قهرمانان اروپای فصل جاری هم در نتیجه باخت خانگی 0-3 برابر ویارئال در مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها پس از تساوی 1-1 در اسپانیا صورت گرفت.

دیدگاه‌ها