کد خبر : 1818469 | 18 فروردين 1401 ساعت 09:29 | 48.3K بازدید | 9 دیدگاه

توخل: یک اشتباه بزرگ بازی را برای ما تمام کرد

توماس توخل، سرمربی چلسی، از عملکرد تیمش برابر رئال مادرید راضی نیست.

توخل: یک اشتباه بزرگ بازی را برای ما تمام کرد

به گزارش "ورزش سه"، چلسی شب گذشته در چارچوب دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان در ورزشگاه استمفوردبریج میزبان رئال مادرید بود و با نتیجه 1-3 برابر این تیم شکست خورد. 
دریافت دو گل متوالی از کریم بنزما در نیمه اول و همچنین گل سومی که پس از آغاز نیمه دوم از این مهاجم فرانسوی دریافت کردند باعث شد که این تیم نتواند به راحتی بار دیگر خودش را در زمین پیدا کند و کار برای بازی برگشت که هفته آینده در مادرید برگزار خواهد شد، سخت شود. 
توخل در کنفرانس خبری پس از بازی به خبرنگاران گفت:«آیا ما با این عملکرد بازی امروز هنوز امیدی داریم؟ نه، در حال حاضر نداریم. ما باید خودمان را دوباره پیدا کنیم. نمی‌دانم که ما پس از وقفه دیدارهای ملی تا به حال کجا هستیم. امشب تکرار نیمه دوم دیدار برابر برنتفورد در یک چهارم نهایی برابر رئال مادرید بود. پنج روز، هفت گل دریافتی. این هشداردهنده است.»

 

1702814


این مربی آلمانی با انتقاد از عملکرد بازیکنان تیمش اظهار داشت:«نمی‌توانید انتظار نتیجه گرفتن با چنین نمایشی داشته باشید. ما در حال حاضر فاصله زیادی از نظر تاکتیکی و فردی با سطح خودمان داریم. ما سعی کردیم که ساختار جدیدی را در این بازی به کار بگیریم اما یک اشتباه بزرگ بازی را برای ما تمام کرد.»
او با اشاره به شرایط کلی چلسی در زمین در این دیدار اضافه کرد:«اشتباه هرگز از سوی یک بازیکن نیست، بلکه به همه ما از جمله خود من هم بر می گردد ما ساختار فردی خودمان را پس از وقفه دیدارهای ملی از دست دادیم. ما مشخصا مثل قبل نیستیم و من واقعا توضیحی برای این شرایط ندارم. ما از روند پیروزی‌های متوالی طولانی بیرون آمدیم. در نیمه اول با اختلاف نسبت به تیم حریف خوب نبودیم.»

دیدگاه‌ها