کد خبر : 1818527 | 18 فروردين 1401 ساعت 15:19 | 24.3K بازدید | 19 دیدگاه

جو کول:

چلسی را تا این اندازه ضعیف ندیده بودم

ستاره سابق چلسی و تیم ملی انگلیس نمایش نیمه اول چلسی برابر رئال را ناامیدکننده توصیف کرد.

چلسی را تا این اندازه ضعیف ندیده بودم

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته رئال مادرید در یکی از بهترین بازی‌های فصل خود توانست چلسی را در استمفوردبریج 1-3 شکست داده و گام بلندی به سمت نیمه نهایی لیگ قهرمانان بردارد. در سوی مقابل اما چلسی یکی از ضعیف‌ترین بازی‌های خود را به‌نمایش گذاشت و حالا در یک قدمی حذف قرار گرفته‌اند. دو تیم فصل قبل در نیمه نهایی لیگ قهرمانان به مصاف هم رفته بودند که چلسی در دو بازی رفت و برگشت توانست رئال را 3-1 مغلوب کند. رئالی‌ها دیشب انتقام خوبی از چلسی گرفتند.
 

1703948

 

جو کول، بازیکن سابق چلسی و تیم ملی انگلیس در واکنش به شکست آبی‌ها به بی تی اسپورتس گفت:« رئال در 20 دقیقه ابتدایی عالی کار کرد و دو گل اول کریم بنزما استثنایی بود.

1703893


چلسی نیمه دوم به نظرم خوب بازی کرد ولی در نیمه نخست، یکی از بدترین بازی‌های‌ خودش را انجام داد. مدت‌ها بود چنین نمایش ضعیفی از چلسی ندیده بودم. آنها اگر می‌خواهند تیم صعود کننده به نیمه نهایی باشند، باید بازی نیمه دوم خود را در برنابئو تکرار کنند. جنگنده و پرفشار بازی کنند و ومعتقدم بازی بعدی برابر ساوتهمپتون از این منظر می‌تواند بسیار مهم باشد. از نظر من چلسی هنوز حذف نشده و می‌تواند در بازی برگشت جبران کند.»

دیدگاه‌ها