کد خبر : 1818824 | 20 فروردين 1401 ساعت 21:37 | 5.4K بازدید | 1 دیدگاه

آرتتا: دوباره خیلی بد و ضعیف بازی کردیم

میکل آرتتا، سرمربی اسپانیایی آرسنال از عملکرد تیمش در دیدار مقابل برایتون انتقاد کرد.

آرتتا: دوباره خیلی بد و ضعیف بازی کردیم

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال که هفته گذشته با سه گل مغلوب کریستال پالاس شده بود، امروز عصر نیز عملکرد خوبی در مقابل برایتون نداشته و 1-2 برابر این تیم شکست خورد تا شرایط برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان دشوار شود. میکل آرتتا، سرمربی جوان توپچی‌ها مدعی شد بازیکنان آرسنال دیر به خود آمدند و دیگر فرصتی برای جبران در اواخر مسابقه وجود نداشت.

میکل آرتتا گفت: "دوباره خیلی بد و ضعیف بازی کردیم و نتوانستیم واکنش مورد نظر خود را در زمین و بازی مقابل برایتون نشان دهیم. حریف از اولین فرصتی که روی دروازه ما ایجاد کرد توانست گل اول را به ثمر برساند. قادر به ایجاد فضای مطلوبی در زمین نبودیم و وقتی سعی کردیم شرایط را تغییر دهیم دیگر دیر شد و فرصت کافی در اختیار تیم نبود.  

1685165

ما به جای اینکه مالکیت توپ را در دست بگیریم و برنامه مورد نظر خود در جریان مسابقه پیاده کنیم، بارها فقط در زمین به یکدیگر نگاه می‌کردیم و ممکن نیست با این سبک بازی بتوانیم به پیروزی دست یابیم. این که نمی‌خواستیم تسیلم شده و شکست را قبول کنیم خیلی خوب بود، اما دیگر فرصت کافی نبود و دیر شده بود.

قرار گرفتن گرانیت ژاکا در پست دفاع چپ؟ نحوه بازی برایتون و فضایی که قرار بود این تیم به سمت آن حمله کنند، باعث شد ما به این نتیجه برسیم که فضایی برای نفوذ گرانیت ژاکا وجود دارد و می‌توانیم از آن استفاده کند، اما این اتفاق رخ نداد.

ناکامی الکساندر لاکازت؟ ما باید گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم و بی تردید این یک وظیفه و مسئله جمعی و مربوط به کل بازیکنان تیم است."

دیدگاه‌ها