کد خبر : 1819094 | 22 فروردين 1401 ساعت 11:37 | 27.6K بازدید | 24 دیدگاه

برای اولین بار اتفاق افتاد

عصیان چند طرفدار احساساتی علیه یحیی

طرفداران پرسپولیس به قهرمانی های متوالی این تیم در لیگ برتر عادت کرده اند و تحمل شرایط اینروزهای تیم در لیگ برتر و جام حذفی برای آنها سخت است.

عصیان چند طرفدار احساساتی علیه یحیی

به گزارش "ورزش سه"، در سال های اخیر بهترین اتفاق ممکن برای پرسپولیس تنها قهرمانی در لیگ برتر نبوده؛ این تیم چند بار هم در جام حذفی روی سکو رفت. هم چنین در آسیا که یکبار آن با هدایت یحیی گل محمدی بود. از دست دادن شانس قهرمانی در لیگ برتر و هم چنین جام حذفی در پایان بازی ها با آلومینیوم اراک چند طرفدار تیم پرسپولیس را عصبانی کرد و موجب عصیان آنها علیه یحیی شد که این برای اولین بار بود اتفاق می افتاد. البته به روی کاغذ هنوز پرسپولیس در لیگ برتر شانس قهرمانی دارد اما روند اینروزهای پرسپولیس موجب شده تا تماشاگران تیم نسبت به جبران امتیازات از دست رفته در لیگ برتر چندان خوشبین نباشند.

در پایان بازی با آلومینیوم اراک چند تماشاگر تیم پرسپولیس عصبانی شدند و شدت عصبانیت آنها به حدی بود که شعارهای آنها علیه یحیی به راحتی به گوش می رسید و حتی با موافقین این مربی درگیر شدند. زمانی که کاظمی داور مازنی در سوت خود به علامت پایان بازی پرسپولیس – آلومینیوم اراک دمید ناراحت ترین فرد حاضر در استادیوم آزادی یحیی گل محمدی بود که سر خود را به علامت تاسف تکان داد. این یعنی ابراز ناراحتی به خاطر از دست دادن دو جام.

قرار نبوده و نیست همیشه پرسپولیس در لیگ برتر و جام حذفی قهرمان شود و از همه مهمتر فوتبال ادامه دارد. این یحیی گل محمدی همان یحیی گل محمدی است که تیم را قهرمان لیگ برتر کرده و در آسیا به روی سکو برده. او با قبول اشتباهات و تلاش برای رفع آن می تواند یک بار دیگر پرسپولیس را به روزهای خوب برگرداند. از سویی واکنش ها روی سکوها جز اتفاقات اجتناب ناپذیر فوتبال است و تماشاگر پرسپولیس و استقلال تاب و تحمل از دست دادن جام ها را ندارند و شاید برافروختگی آنها لازم هم باشد چرا که موجب می شود دیگر حرفی در دل باقی نماند. این ها زنگ خطر را برای یحیی گل محمدی و شاگردانش به صدا در آوردند؛ اینکه دیگر تاب و تحمل شان تمام شده و دوست دارند تیم قهرمان باقی بمانند.

عکس: امیر حسین خیرخواه

1704962

 

1704963

 

1704965

دیدگاه‌ها