کد خبر : 1819153 | 22 فروردين 1401 ساعت 16:32 | 15.6K بازدید | 5 دیدگاه

بیگ زاده: مربی رکوردار چرا باید از تیم ملی برود؟

مدافع اسبق تیم ملی و باشگاه استقلال ابراز امیدواری می‌کند آبی‌پوشان با عبور از نساجی بتوانند شانس دستیابی به قهرمانی در جام حذفی را افزایش دهند.

بیگ زاده: مربی رکوردار چرا باید از تیم ملی برود؟

به گزارش "ورزش سه"، هاشم بیگ زاده مدافع اسبق استقلال در آستانه دیدار امروز این تیم مقابل نساجی در یک چهارم جام حذفی می‌گوید: استقلال بایددر بازی های هر دو جام حذفی و لیگ برتر با تمرکز کامل به میدان برود. با توجه به اینکه استقلال مقابل نساجی میزبان و از حمایت تماشاگران برخوردار است می‌تواند با پیروزی در این دیدار به جمع چهار تیم پایانی راه پیدا کند به علاوه اینکه در لیگ برتر هم با اختلاف شش امتیازی در صدر جدول قرار دارد.

وی درباره شرایط این تیم برای قهرمانی در لیگ نیز اینطور گفت: همه چیز دست تیم است اگر بتوانند در بازی‌های پایانی هم همین روند خوب را ادامه دهند می‌توانند بعد از سال‌ها به قهرمانی برسند.
مدافع اسبق تیم ملی که اتفاقات جالبی را در دوره جام جهانی برزیل پشت سر گذاشته، درباره قرعه ایران در جام جهانی قطر گفت: به نظرم قرعه ایران در جام جهانی به نسبت خوب است و می‌توان با یک برنامه‌ریزی مناسب و درست شگفتی‌ساز شد. ایران سابقه بازی با آمریکا و پیروزی مقابل این تیم را دارد. انگلیس هم که در دنیا یک حریف بزرگ محسوب می‌شود. ایران اگر بتواند مقابل انگلیس به تساوی برسد و در دو دیدار آینده به برتری برسد صعود به دور دوم غیرممکن نیست.

بیگ‌زاده در خصوص اینکه خیلی‌ها می‌گویند اسکوچیچ باید از سرمربیگری تیم ملی کنار برود می‌گوید: اسکوچیچ نتایج خوبی با تیم ملی گرفته و به نظرم نباید از تیم ملی کنار برود چرا باید اسکوچیچ را برکنار کنیم. مربی‌ای که شناخت خوبی از بازیکنان دارد و رکورد خوبی را از خود بر جای گذاشته است چرا باید جدا شود.

دیدگاه‌ها