کد خبر : 1819293 | 23 فروردين 1401 ساعت 12:33 | 16.8K بازدید | 1 دیدگاه

پاس گل اریک بایناما در لیگ قهرمانان آسیا

اریک بایناما شب گذشته در جریان دیدار الشارجه امارات و استقلال تاجیکستان تک گل تیمش را ساخت.

پاس گل اریک بایناما در لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن گابنی پس از ماجراهای پر سر و صدایی که در ایران برایش ایجاد شد و از گل‌گهر هفت امتیاز را به دلیل حضور او کسر کردند و به پیکان، استقلال و سپاهان اضافه کردند، به ناچار و به صورت قرضی راهی استقلال تاجیکستان شد و حالا در دومین دیدار این تیم در لیگ قهرمانان آسیا نیز به صورت ثابت در ترکیب این تیم حضور پیدا کرد.
بایناما در این مسابقه اثرگذار هم بود و توانست در دقیقه 29 روی حرکتی که از سمت راست خط دفاعی شارجه انجام داد، استقلالِ قرمزپوش را از حریفش پیش بیندازد ولی در ادامه نماینده تاجیکستان دو مرتبه دروازه‌اش را باز شده دید تا از این مسابقه نیز مانند دیدار اول برابر الریان دست خالی خارج شود.
در حال حاضر و پس از برگزاری بازی‌های هفته دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در گروه اول، الهلال با 6 امتیاز صدرنشین است و تیم های شارجه امارات و الریان قطر با سه امتیاز رتبه های دوم و سوم را در اختیار دارند. در رتبه چهارم نیز استقلال تاجیکستان حضور دارد که در دو بازی آینده باید دو مصاف سخت را برابر الهلال قهرمان دوره پیشین مسابقات پشت سر بگذارد؛ دو دیداری که البته به دلیل خاطره خوش استقلال تاجیکستان از آخرین مصاف با الهلال می‌تواند برای آنها هیجان انگیز باشد.

1705241


 این لحظه‌ای است که ضربه بایناما به منوچهر جلیلوف رسید تا استقلال تاجیکستان گل اول مسابقه را در دقیقه 29 به ثمر برساند.
 

1705242

 

1705243

 

1705244


بایناما به دلیل قوانین فوتبال ایران نتوانست برای گل گهر در لیگ بیست و یکم به میدان برود، ولی با توجه به حضور در بالاترین سطح قاره آسیا، در فصل آینده می‌تواند برای آبی پوشان سیرجانی به میدان برود.
 

دیدگاه‌ها