کد خبر : 1819340 | 23 فروردين 1401 ساعت 17:19 | 8.4K بازدید | 5 دیدگاه

طاهرخانی: جام حذفی نایب قهرمان ندارد

بازیکن نساجی می‌گوید طلسم رد و بدل نشدن گل بین آنها و استقلال در ضربات پنالتی شکسته شد.

طاهرخانی: جام حذفی نایب قهرمان ندارد

به گزارش "ورزش سه",، در پایان دیدار حذفی استقلال و نساجی این شاگردان ساکت الهامی بودند که با خوشحالی زمین مسابقه را ترک کردند و طعم شیرین صعود به مرحله نیمه نهایی را چشیدند؛ شاهین طاهرخانی در مورد این دیدار به خبرنگار ما گفت: ما می‌دانستیم با بهترین تیم حال حاضر لیگ بازی داریم. تیمی که تا الان شکستی نداشته و تقابل با آن سخت بود. ۱۲۰ دقیقه پرفشار را گذراندیم اما بازی استقلال و نساجی ۳۰۰ دقیقه بدون گل بود؛ ۹۰ دقیقه در دو بازی لیگ و جام حذفی. کار به جایی رسید که ضربات پنالتی باید تکلیف را روشن می‌کرد.
او در مورد قضاوت داور ادامه داد: سعی می‌کنم هیچ‌وقت در مورد داوری صحبت نکنم و بهتر است صاحبان نظر در این امر توضیح بدهند.
این بازیکن در خصوص حضور هواداران نساجی که به تهران آمده بودند نظرش را این‌گونه بیان کرد: از هواداران تشکر می‌کنم. جو ورزشگاه عالی بود، انگیزه و شور و هیجانی که تماشاگران به بازی داده بودند واقعا لذت بخش بود.
طاهرخانی یادآور شد: جام حذفی نایب‌قهرمان ندارد و تیمی که در فینال می‌بازد حذف می‌شود پس فقط این تیم اول است که مدال می‌گیرد. کار تمام نشده و دو بازی سخت دیگر داریم و باید برایشان تمرکز کنیم.

دیدگاه‌ها