کد خبر : 1819416 | 24 فروردين 1401 ساعت 08:30 | 936 بازدید | 0 دیدگاه

قهرمانان جهان و المپیک در اردوی مشترک با ازبکستان حاضر بودند

ثوری: دنبال تعامل با کشورهای صاحب بوکس هستیم

رئیس فدراسیون بوکس گفت: خیلی از قهرمانان جهان و المپیک در اردوی مشترک ایران و ازبکستان حضور داشتند.

ثوری: دنبال تعامل با کشورهای صاحب بوکس هستیم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از میزان، حسین ثوری درباره سفر به تایلند برای حضور در جلسه کنفدراسیون اظهار داشت: به عنوان عضو هیأت رییسه کنفدراسیون بوکس آسیا در این جلسه‌ مختلف شرکت دارم. این جلسه با حضور "پیچای چانهاواجیرا" رییس، "علی سَلامِه" دبیرکل و ۹ عضو هیأت رییسه کنفدراسیون آسیا برگزار شد.

وی افزود: اهم موضوعات نظیر تصمیم‌گیری در خصوص تقویم آسیایی سال‌جاری، برنامه‌های پیش‌رو و همچنین تعیین اعضای شورا‌های مختلف کنفدراسیون طی ۲۱ و ۲۲ فروردین‌ماه بود.

ثوری در خصوص تشریح این برنامه‌های صورت گرفته در جلسه کنفدراسیون آسیا، عنوان کرد: تقویم بوکس آسیا در سال پیش رو تصویب شد. معرفی افراد مختلف جهت عضویت در کمیته‌های مختلف کنفدراسیون بوکس آسیا که بعد از ارسال تایید صلاحیت‌ها از طرف کشور‌های متقاضی؛ اسامی قطعی اعلام خواهد شد. تعیین تکلیف مسابقات بوکس قهرمانی بزرگسالان آسیا که آبان ماه سال جاری در چین برگزار خواهد شد. تصویب اساسنامه مالی و حامیان کنفدراسیون بوکس آسیا توسط اعضای هیات رئیسه انجام شد.

وی در خصوص دریافت جایزه نقدی شه‌بخش هم ادامه داد: در کنفدراسیون بوکس آسیا جایزه نقدی دانیال شه بخش بوکسور تاریخ ساز ایران پس از پیگیری‌های مثبت و مفید که از طرف ایبا به کنفدراسیون بوکس آسیا تحویل داده شد و از طریق کنفدراسیون بوکس آسیا به ایران اهدا شد و ما هم این پاداش را به او رساندیم.

رئیس فدراسیون بوکس در مورد امضای تفاهم‌نامه‌های همکاری بین بوکس ایران و سایر کشور‌ها، گفت: تفاهم‌نامه‌های همکاری بین ایران، قزاقستان و عراق در راستای کمک به رشد و توسعه بوکس در دو کشور امضاء شد. دنبال تعامل با کشورهای صاحب بوکس هستیم.

ثوری در مورد کسب مجوز برای میزبانی رقابت‌های برون مرزی بوکس ایران، اذعان کرد: نتیجه‌ی قطعی و تعیین تکلیف مسابقات بوکس نونهالان آسیا که ایران متقاضی میزبانی آن شده، موکول به بازگشت من به ایران و اخذ موافقت‌های اصولی توسط مسئولان ورزش کشور شد.

رئیس فدراسیون بوکس با اشاره به رایزنی برای اعزام مربیان و داوران به منظور ارتقا درجه هم تاکید کرد: در خصوص اعزام داوران و مربیان برای ارتقا و همچنین حضور داوران کشور‌های عضو در مسابقات مختلف با مسئولان مربوطه کنفدراسیون آسیا تبادل نظر انجام دادیم که امیدواریم به نتایج خوبی منتهی شود.

ثوری در پاسخ به این سوال که اردوی مشترک تیم ملی بوکس ایران در ازبکستان با توجه به حضور تیم ملی اصلی این کشور در کشوری دیگر با بوکسورهای اتصلی ازبک برگزار نشده است، خاطرنشان کرد: خیلی از قهرمانان جهان و المپیک در این اردو حاضر بودند. در ضمن در بوکس ازبکستان، تیم‌های اول تا ششم‌ با هم هیچ فرقی ندارند و همه مدعی هستند.

دیدگاه‌ها