کد خبر : 1819456 | 24 فروردين 1401 ساعت 12:35 | 26.8K بازدید | 4 دیدگاه

پارخو: آب دهان ناگلزمان به صورت خودش برگشت

دنی پارخو، هافبک ویارئال، از غلبه این تیم بر بایرن مونیخ بسیار راضی و خوشحال است.

پارخو: آب دهان ناگلزمان به صورت خودش برگشت

به گزارش "ورزش سه"، ویارئال شب گذشت برای برگزاری دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان در ورزشگاه آلیانس آرنا به مصاف بایرن مونیخ رفت و به تساوی 1-1 رسید. 
شاگردان اونای امری با تکیه بر پیروزی0-1 که در بازی رفت در ورزشگاه خانگی خودشان به دست آورده بودند موفق شدند با این تساوی راهی مرحله نیمه نهایی شده و شگفتی‌ساز این فصل لیگ قهرمانان لقب بگیرند. 
پارخو پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:«وقتی قرعه انجام شد و ویارئال به عنوان حریف بایرن مونیخ مشخص شد، سرمربی بایرن مونیخ که او را نمی‌شناسم به ما و به فوتبال ما بی‌احترامی کرد؛ او گفت که کار ما را در دیدار رفت تمام خواهد کرد. وقتی آب دهانی به زمین بیاندازید ممکن به صورت خودتان برگردد.»

1705515


او درباره حذف بایرن و یوونتوس اظهار داشت:«چنین چیزی در فوتبال و در زندگی بارها پیش می‌آید. درست است که آنها بایرن بودند و ما ویارئال، آنها مدعی قهرمانی بودند اما ما توانستیم خودمان را در زمین بازی ثابت کنیم. ما در رختکن در این باره صحبت کردیم و گفتیم که حرف‌های آنها نسبت به ما و این باشگاه بی‌احترامی بود. پس از دو بازی نشان دادیم که بزرگ‌تر از بایرن هستیم.»
این هافبک ویارئال در ادامه اضافه کرد:«ما حالا یکی از مدعیان را حذف و به جمع چهار تیم برتر راه پیدا کرده‌ایم. همه تیم‌های بزرگی هستند و بازی در این مرحله بسیار سخت خواهد بود. ما برای این بازی آماده می‌شویم و می‌خواهیم در زمین رقابت کنیم.»

دیدگاه‌ها