کد خبر : 1819471 | 24 فروردين 1401 ساعت 13:20 | 28.6K بازدید | 11 دیدگاه

واکنش نشریات به صعود رئال: مادرید لرزید! (عکس)

غلبه رئال مادرید بر چلسی و صعود این تیم به نیمه نهایی لیگ قهرمانان تحسین رسانه‌های اسپانیایی را به همراه داشت.

واکنش نشریات به صعود رئال: مادرید لرزید! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در دیداری تماشایی و علیرغم شکست 2-3 در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو موفق شد راهی مرحله نیمه نهایی شود. 
شاگردان کارلو آنچلوتی با تکیه بر پیروزی 1-3 در بازی رفت در ورزشگاه استمفوردبریج و با درخشش لوکا مودریچ و کریم بنزما توانستند شکست 0-3 را جبران کرده و با پیروزی 4-5 در مجموع دو بازی رفت و برگشت به جمع چهار تیم برتر اروپا صعود کنند. 
از سوی دیگر ویارئال نیز به عنوان دیگر تیم اسپانیایی حاضر در این مرحله موفق شد با تساوی 1-1 برابر بایرن مونیخ در ورزشگاه خانگی این تیم و با توجه به پیروزی 0-1 در بازی رفت بار دیگر شگفتی‌ساز شده و با حذف یکی از مدعیان قهرمانی به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان برسد. 

 

1705557


مارکا با انتشار تصاویری از شادی بازیکنان هر دو تیم نوشت:« عجب شبی! عجب هیجان دیوانه‌واری!»
این روزنامه همچنین روی صفحه اول خود به جبران شکست 0-3 از سوی شاگردان کارلو آنچلوتی در برنابئو اشاره کرد و صعود ویارئال به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان با غلبه بر بایرن مونیخ را اتفاقی تاریخی توصیف کرد. 

 

1705558


روزنامه آ.اس جلد اصلی خود را به پیروزی درخشان رئال برابر چلسی اختصاص داده و با تیتر «جاودانه» عملکرد بازیکنان این تیم را مورد تحسین قرار داد. این روزنامه اسپانیایی مدعی شد که این تیم با پایانی قهرمانانه موفق شده راهی مرحله نیمه نهایی شود. 

 

1705559


نمایش درخشان رئال حتی تحسین روزنامه اسپورت که به باشگاه بارسلونا نزدیک است را نیز به همراه داشت. این روزنامه با تیتر «مادرید لرزید» نسبت به صعود این تیم به مرحله نیمه نهایی واکنش نشان داد. آنها با اشاره به برتری 0-3 اولیه چلسی برابر رئال، از عملکرد بنزما و رودریگو و دو گل این دو بازیکن که باعث صعود رئال به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان شد تقدیر کردند.

دیدگاه‌ها