کد خبر : 1819500 | 24 فروردين 1401 ساعت 16:26 | 35.4K بازدید | 21 دیدگاه

پیروزی همراه با بازی زیبا

ژاوی: حسادت به رئال؟ ما فلسفه خاص خودمان را داریم

ژاوی هرناندز به صعود دیشب رئال به نیمه نهایی لیگ قهرمانان واکنش جالبی نشان داد.

ژاوی: حسادت به رئال؟ ما فلسفه خاص خودمان را داریم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا فردا شب در نوکمپ میزبان آینتراخت فرانکفورت است. بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ اروپا که قطعا بارسا شانس اول پیروزی محسوب می شود. در بازی رفت حساب کار 1-1 شد و آبی اناری ها خوشبین هستند تا با برتری در نوکمپ راهی نیمه نهایی شوند.

1705602

 

ژاوی هرناندز، سرمربی بارسا در نشست خبری این بازی گفت:« تیم شرایط خوبی دارد ولی می تواند بهتر از اینها شود. به خصوص باید روی باز پس گیری توپ های از دست رفته بیشتر کار کنیم. باید منظم تر بازی کنیم و فردا در خانه با توجه به اینکه شرایط زمین بهتر است، امیدوارم عملکردی بهتر نسبت به بازی رفت داشته باشیم. دیگر بهانه ای برای بد بازی کردن نداریم. باید هنگام در اختیار داشتن توپ، مسئولیت پذیرتر باشیم. نباید بیهوده توپ ها را از دست بدهیم. در بازی رفت کیفیت زمین خوب نبود ولی فردا شرایط متفاوت است. باید بهتر حمله کنیم و بهتر در دفاع ظاهر شویم.»

وضعیت مصدومیت پیکه:« بستگی دارد فردا شرایطش چگونه باشد. اگر درد داشته باشد یا 100 درصد آماده نباشد، قطعا به میدان نخواهد رفت.»

شرایط آنسو فاتی:« تکرار می کنم که حس خود بازیکن مهم است. او مراحل پایانی ریکاوری اش را پشت سر می گذارد و نباید روی او ریسک کرد. اگر خودش حس کند مهیای بازی شده، به او فرصت خواهیم داد.»

1704877

 

صعود به نیمه نهایی لیگ اروپا:« این یک قدم رو به جلو برای رسیدن به اهداف ما خواهد بود. طبعا در ابتدای فصل، هدف ما قهرمانی لیگ اروپا نبود و این تورنمنت مثل لیگ قهرمانان با ارزش نیست ولی حالا برایش شور و انگیزه داریم. دوست داشتیم در لیگ قهرمانان باشیم و سال بعد در آن تورنمنت حاضر خواهیم بود اما الان هم نیازی به گلایه و حسرت نیست. هدف ما صعود به دور بعد و در نهایت قهرمانی لیگ اروپاست. ما بارسلونا هستیم و باید در هر بازی پیروز شویم. فلسفه بارسا این نیست که با یک گل پیروز شویم و خوشحال باشیم. باید خوب بازی کنیم و برنده شویم. بارسا به همین دلیل سخت ترین تیم برای کار کردن در دنیاست و غیر قابل مقایسه با دیگر باشگاه ها. اینجا هم باید خوب بازی کنید و هم برنده شوید که کار ساده ای نیست.»

1705603

 

صعود رئال و ویارئال به نیمه نهایی لیگ قهرمانان:« هر دو بازی را دیدم و به این فکر می کنم که لالیگا بر خلاف نظر بعضی، سطحی پایین تر از لیگ برتر انگلیس ندارد. دو تیم از لالیگا در نیمه نهایی لیگ قهرمانان هستند و ما هر دو تیم را اخیرا شکست داده ایم. ما هم در تلاشیم سال بعد در لیگ قهرمانان باشیم و به مراحل پایانی برسیم.»

جذب روبرت لواندوفسکی:« الان جای این سوال نیست و فقط روی بازی فردا تمرکز کرده ام.»

حسادت به رئال:« ما به تاریخ خودمان اهمیت می دهیم نه رئال. از 40 سال پیش و با ورود یوهان کرویف، فلسفه بارسا به پیروزی با ارائه بازی زیبا تغییر کرد. اگر اینطور نباشد، راضی نخواهیم بود. ما کاتالان ها اینگونه هستیم. خبر رئال را ندارم. در مادرید زندگی نکرده ام و ویژگی خاص شان را نمی دانم.»

دیدگاه‌ها