کد خبر : 1819501 | 24 فروردين 1401 ساعت 16:40 | 29.6K بازدید | 10 دیدگاه

او دیگر چه باید بکند؟

انتقادات در شب صعود؛ هنوز به آنچلوتی اعتراض دارید؟

کارلو آنچلوتی علی‌رغم عملکرد فوق العاده در رئال مادرید، همچنان مورد انتقاد برخی کارشناسان و حتی هواداران رئال قرار دارد.

انتقادات در شب صعود؛ هنوز به آنچلوتی اعتراض دارید؟

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، تصور کنید شما هوادار تیمی هستید که به جام گرفتن عادت دارد ولی فصل گذشته با پرافتخارترین مربی سال‌های اخیر خود(زیدان)، فصلی بدون جام را پشت سر گذاشته باشد.  تصور کنید، تیمی که نسبت به تیم‌های مدعی اول قهرمانی اروپا فاصله دارد، دو مدافع میانی اصلی خود را پس از یک دهه از دست بدهد و در انتقالات تابستانی تنها یک مدافع خیلی خوب(داوید آلابا) را جذب کند. 

1589076

 

تصور کنید که دو بازیکن که گران‌قیمت‌ترین بازیکنان تاریخ باشگاه‌تان هستند، تقریبا تمام فصل به دور از میادین باشند. یکی مثل گرت بیل که تیم ملی ولز را به رئال ترجیح می‌دهد و دیگری یعنی ادن هازارد که مصدومیت‌های متوالی او را از فرم همیشگی دور کرده است.

1689940

 

تصور کنید که یک تیم، سه هافبک اصلی‌اش هفت سال متوالی کنار هم بازی می‌کنند. کاسیمیرو چون هیچ جانشینی برای خود روی نیمکت نمی‌بیند. تونی کروس که انگار در کفش‌هایش دستکش دارد هرچند روز به روز سنگین‌تر می‌شود و سومی یعنی لوکا مودریچ که در 37 سالگی مثل فرشته‌ها بازی می‌کند.

1696293

 

تصور کنید تیمی را که در ماه آگوست هیچکس روی آن حتی برای قهرمانی لالیگا هم حساب نمی‌کرد. تیمی که 4 سال است منتظر کیلیان امباپه است تا با او ورق را برگرداند اما همین تیم در ماه آوریل تقریبا قهرمانی‌اش در لالیگا را مسجل کرده و به نیمه نهایی لیگ قهرمانان هم رسیده است ولی چیزی که نمی‌توان تصور کرد اینکه، کارلو آنچلوتی که توانسته شکوه از دست رفته رئال را پس از یک سال بازیابی کند، همچنان مورد انتقاد قرار می‌گیرد و به او و ایده‌هایش بی احترامی می‌شود.

1704512

 

‌این اما یک واقعیت است: از همان روز اول انتقادات علیه کارلتو ادامه داشته و حتی در شب جشن صعود رئال نیز متوقف نشده است. تیم او دیشب بازی را در شرایطی به اتمام رساند که لوکاس، کارواخال، آلابا و مارسلو را در خط دفاعی خود می‌دید؛ غیر قابل تصور.

دیدگاه‌ها