کد خبر : 1819537 | 24 فروردين 1401 ساعت 20:30 | 10.9K بازدید | 4 دیدگاه

مورینیو: فردا نیازی به یک بازگشت دراماتیک نداریم

ژوزه مورینیو ابراز امیدواری کرد که رم در وقت‌های قانونی بودو گلیمت را شکست دهد و راهی مرحله بعد لیگ کنفرانس شود.

مورینیو: فردا نیازی به یک بازگشت دراماتیک نداریم

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان ژوزه مورینیو فردا شب در دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ کنفرانس اروپا به مصاف تیم نروژی بودو گلیمت خواهند رفت. رم در دیدار رفت با نتیجه 2-1 شکست خورد و به دنبال پیروزی در دیدار خانگی فردا و صعود به نیمه نهایی است.

ژوزه مورینیو، سرمربی رم، درباره دیدار فردای تیمش مقابل بودو گلیمت گفت: "ما در بازی رفت یک شکست خفیف را تجربه کرده‌ایم و فردا نیازی به بازگشت دراماتیک نداریم. ما باید یک گل به ثمر برسانیم. در پایان نیمه اول بازی مقابل سالرنیتانا به بچه‌ها گفتم که آرامش خود را حفظ کنند زیرا یک گل عقب بودیم و 45 دقیقه وقت داشتیم، حالا 90 دقیقه فرصت داریم. اما ما آماده‌ایم و من به تیمم بسیار مطمئن هستم.

1705647

من بازیکنانم را در تنش ندیده‌ام. اولین شکست تاریخی برای باشگاه ‌بود(باخت 6-1 در دور گروهی)، اما رفتاری مثال زدنی و بازی جوانمردانه داشتیم. معمولاً یک نفر عکس العمل منفی نشان می‌دهد در حالی‌که ما با وجود تحقیر، با افتخار واکنش نشان دادیم."

مورینیو در ادامه گفت: "ما هم مثل آنها خواهان حضور در نیمه نهایی هستیم، من انتظار یک بازی عالی را دارم؛ با مزیت داشتن استادیوم اختصاصی خودمان، با هواداران خودمان که می‌توانند تفاوت را ایجاد کنند.
امیدوارم که بهترین تیم پیروز شود، من مطمئن هستم که ما بهترین هستیم. پنالتی‌ها را تمرین کرده‌ایم، اما نمی‌خواهیم به پنالتی برویم. آنها تیم خوبی دارند و ما باید به آنها احترام بگذاریم."
1705648

دیدگاه‌ها