کد خبر : 1819639 | 25 فروردين 1401 ساعت 15:21 | 65K بازدید | 24 دیدگاه

شکایت باشگاه استقلال از علی خسروی

باشگاه استقلال از عضو کمیته داوران به دلیل انتشار برخی استوری‌ها، به نزد کمیته اخلاق شکایت کرد.

شکایت باشگاه استقلال از علی خسروی

به گزارش "ورزش سه"، نشست جنجالی فرهاد مجیدی در پایان دیدار برابر نساجی، باعث تشکیل چندین پرونده شکایت شده است. سرمربی آبی‌پوشان در کنفرانس پس از بازی بدون اسم بردن از فرد خاصی، مدعی شد که یکی از داوران قدیمی فوتبال پس از دریافت "شیتیل"، روی نتیجه یک بازی اثر مستقیم گذاشته و اکنون ضمن ارتقای شغل، به‌عنوان کارشناس در تلویزیون حاضر می‌شود.

پس از این نشست خبری، بسیاری اعتقاد داشتند که منظور مجیدی از این گفته‌ها، علی خسروی، کارشناس داوری و عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال است. خسروی در واکنش به صحبت‌های مجیدی ابتدا اعلام کرد که قصد پاسخ دادن به "آدم‌های بیسواد" را ندارد اما این عضو کمیته داوران طی یکی دو روز گذشته، استوری‌های فراوانی را که در حمایت از او منتشر شده بودند؛ در حساب شخصی خود بازنشر کرد.

تعداد زیادی از این استوری‌ها که توسط خسروی بازنشر شده بودند، حاوی اتهامت عجیبی به سرمربی استقلال بودند که اکنون منجر به شکایت آبی‌پوشان از وی شده است. در همین رابطه اعلام شده است که باشگاه استقلال بابت انتشار برخی اظهارات و استوری‌‌ها به دلیل افترا، توهین و نشر اکاذیب از علی خسروی و افرادی که استوری‌هایشان را بازنشر کرده بود، به کمیته اخلاق و سایر ارکان قضایی فدراسیون فوتبال شکایت کرده است.

البته صبح امروز نیز خبری مبنی بر شکایت خداداد افشاریان، رئیس کمیته داوران از فرهاد مجیدی بابت صحبت‌های سرمربی استقلال نیز منتشر شد و اکنون آبی‌ها نیز در اقدامی مشابه، برای علی خسروی تشکیل پرونده داده‌اند.

دیدگاه‌ها