کد خبر : 1819680 | 25 فروردين 1401 ساعت 23:22 | 11.9K بازدید | 3 دیدگاه

فاصله ادامه‌دار جهانبخش از ترکیب فاینورد

نام مهاجم ایرانی فاینورد جزو نفرات ذخیره این تیم مقابل اسلاویا پراگ به‌ چشم می‌خورد.

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه مسابقات دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ کنفرانس اروپا، تیم فوتبال فاینورد که علیرضا جهانبخش را در فهرست بازیکنان خود دارد، از ساعت ۲۳:۳۰ امشب(به‌وقت ایران) در استادیوم سینوبو مقابل تیم اسلاویا پراگ جمهوری چک قرار خواهد گرفت.

علیرضا جهانبخش که در هفت مسابقه رسمی اخیر فاینورد در رقابت‌های داخلی و اروپایی جزو ۱۱ بازیکن اصلی تیمش قرار نگرفته و در پنج دیدار حضور تعویضی در زمین داشته، امشب هم در ترکیب ابتدایی بازی مقابل اسلاویا پراگ چک حضور ندارد و جزو نیمکت‌نشینان است.

1705860

ملی‌پوش ایرانی فاینورد در دیدار رفت مقابل اسلاویا پراگ چک که هفته گذشته برگزار شد، از دقیقه ۸۷ به ترکیب تیم هلندی اضافه شد و در مدت کوتاه حضورش در زمین فقط یک موقعیت به‌دست آورد و فرصتی برای درخشش بیشتر نداشت.

جهانبخش که در ۲۵ بازی فصل جاری لیگ اردیویسه هلند چهار گل به ثمر رسانده و دو پاس گل داده، در رقابت‌های لیگ کنفرانس اروپا آمار بهتری داشته و در ۱۱ حضور ثابت و تعویضی توانسته چهار گل بزند و یک پاس گل بدهد و امیدوار است امشب فرصت بازی برابر اسلاویا پراگ و بهبود این آمار را پیدا کند.

یاران جهانبخش در دیدار رفت مقابل اسلاویا پراگ چک که در ورزشگاه د کویپ روتردام هلند برگزار شد، به تساوی ۳ بر ۳ رسیدند و امشب به دنبال کسب پیروزی در زمین حریف خود هستند.

دیدگاه‌ها