کد خبر : 1819695 | 26 فروردين 1401 ساعت 02:10 | 29.3K بازدید | 3 دیدگاه

لیگ کنفرانس اروپا

صعود یاران جهانبخش به مرحله نیمه نهایی

پرونده دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ کنفرانس اروپا با صعود تیم‌های مارسی، فاینورد و رم بسته شد.

صعود یاران جهانبخش به مرحله نیمه نهایی

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، در ادامه دیدارهای برگشت مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ کنفرانس اروپا، شب گذشته (پنجشنبه) از ساعت 23:30 به وقت تهران، سه بازی همزمان برگزار شد که در پایان آنها، تیم‌های مارسی فرانسه، فاینورد هلند و رم ایتالیا به لسترسیتی در جمع چهار تیم مرحله نیمه نهایی ملحق شدند.

در ورزشگاه المپیکوی شهر رم، قرمزپوشان این شهر میهمان نروژی‌شان که در یک هفته اخیر یک جنگ سرد را با آن تجربه کرده بودند (به خاطر ماجرای درگیری فیزیکی سرمربی بودو گلیمت با مربی دروازه‌بانان رم) با نتیجه 4 بر صفر در هم کوبیدند. شاگردان ژوزه مورینیو ضمن گرفتن انتقام شکست 6 بر یک بازی مرحله گروهی و جبران باخت 2 بر یک دور رفت مرحله یک چهارم نهایی، با برتری 5 بر 2 در مجموع دو بازی رفت و برگشت به مرحله نیمه نهایی صعود کردند. گل‌های این بازی را تامی آبراهام در دقیقه 5 و نیکولو زانیولو سه بار در دقایق 23، 29 و 49 به ثمر رساندند.

در پایتخت جمهوری چک، تیم اسلاویا پراگ مقابل میهمان هلندی خود فاینورد با نتیجه 3 بر یک شکست خورد تا با قبول باخت 6 بر 4 در مجموع دو بازی رفت و برگشت، از صعود به مرحله نیمه نهایی بازماند. در این بازی که علیرضا جهانبخش بال ایرانی تیم فاینورد تنها از روی نیمکت نظاره‌گر بازی بود، سیریل دسرز در دقایق 2 و 59 و لوئیس سینیسترا در دقیقه 78 گل‌های فاینورد را به ثمر رساندند و ابراهیم بنجامین ترائوره در دقیقه 14 تنها گل اسلاویا پراگ را زد. تاراس کاچارابا مدافع میان تیم اسلاویا پراگ هم در دقیقه چهارم وقت‌های تلف شده نیمه دوم کارت قرمز گرفت.

مارسی فرانسه هم دیگر تیم پیروز و صعود کننده به مرحله بعد بود. شاگردان خورخه سامپائولی با تک گل دقیقه 34 دیمیتری پایت میزبان خود تیم پائوک یونان را شکست دادند و با توجه به برد 2 بر یک‌شان در بازی رفت، مجموعاً با برتری 3 بر یک در جمع 4 تیم برتر مسابقات قرار گرفتند.

پیش از این هم تیم لسترسیتی با حذف پی‌اس‌وی آیندهوون توانسته بود به مرحله نیمه نهایی صعود کند.

برنامه بازی‌های مرحله نیمه نهایی لیگ کنفرانس اروپا که تمامی آنها به صورت همزمان از ساعت 23:30 به وقت تهران برگزار می‌شود به شرح زیر است:

دور رفت؛ پنجشنبه هشتم اردیبهشت 
لسترسیتی - رم
فاینورد - مارسی

دور برگشت؛ پنجشنبه 15 اردیبهشت 
رم - لسترسیتی
مارسی - فاینورد

دیدگاه‌ها