کد خبر : 1819703 | 26 فروردين 1401 ساعت 09:52 | 49.1K بازدید | 58 دیدگاه

با تصمیم داور؛ یک پنالتی بارسلونا سوخت (عکس)

به نظر می‌رسد که علاوه بر جو عجیب نوکمپ، داوری نیز در بازی شب گذشته چندان به سود بارسلونا نبوده است.

با تصمیم داور؛ یک پنالتی بارسلونا سوخت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا میزبان اینتراخت فرانکفورت بود و با نتیجه 2-3 برابر این تیم شکست خورد تا با توجه به تساوی 1-1 بازی رفت، از صعود به مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها بازمانده باشد. 
شاگردان ژاوی هرناندز در این بازی با یکی از عجیب‌ترین اتفاقات تاریخ این باشگاه روبرو شدند و آن هم حضور حداکثری هواداران تیم رقیب روی سکوهای ورزشگاه نوکمپ بود که بسیاری را در شوک فرو برد. 
آنها دو گل در نیمه اول دریافت کردند تا کار برای جبران سخت شود اما در حالی که بازی همچنان با نتیجه 0-2 به سود اینتراخت دنبال می‌شد، پیش از به ثمر رسیدن گل سوم، به نظر می‌رسید اتفاقی که در محوطه جریمه اینتراخت رخ داد می‌توانست سرنوشت بازی را تغییر دهد. 

 

1705913


برخورد توپ به دست بازیکن این تیم در تصاویر منتشر شده به نظر پنالتی می‌رسد و فران تورس که بسیار به این صحنه نزدیک بود نیز شدیدا نسبت به تصمیم داوری برای عدم اعلام ضربه پنالتی به سود بارسا اعتراض کرد، این اتفاق اعتراض دیگر بازیکنان بارسا را نیز به همراه داشت.
این صحنه از سوی کمک داور ویدیویی نیز مورد بازرسی مجدد قرار گرفت و آنها از داور بازی خواستند که بار دیگر این اتفاق را از طریق نمایشگرهای کنار زمین بررسی کند اما او پس از بازبینی مجدد نیز همچنان بر تصمیم خودش ماند و اعلام کرد که خطای پنالتی رخ نداده است. 
او معتقد بود که دست سانتوس بوره روی این صحنه در حالت عادی قرار داشته و از بدنش فاصله نگرفته بود، به همین دلیل تاثیری روی حرکت توپ نداشته و نیازی به اعلام ضربه پنالتی در این شرایط نیست.

دیدگاه‌ها