کد خبر : 1819708 | 26 فروردين 1401 ساعت 11:08 | 10.4K بازدید | 3 دیدگاه

مورینیو: رم بهتر از حرف مردم بازی می‌کند

ژوزه مورینیو، سرمربی رم، از عملکرد تیمش در جریان دیدار برابر بودو گلیمت ابراز رضایت کرد.

مورینیو: رم بهتر از حرف مردم بازی می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، رم شب گذشته در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ کنفرانس اروپا به مصاف بودو گلیمت رفت و موفق شد با نتیجه 0-4 برابر این تیم به پیروزی برسد. 
جالوروسی به این ترتیب توانست انتقام شکست 1-2 در بازی رفت را از این حریف بگیرد و با اقتدار به جمع چهار تیم برتر حاضر در این رقابت‌ها صعود کرده و حریف لسترسیتی در مرحله نیمه نهایی شود. 
مورینیو پس از پایان این بازی به اسکای اسپورت ایتالیا گفت:«حضور در نیمه نهایی مهم‌ترین اتفاق ممکن است اما این که ما از دقیقه اول با پرس شدید، جدیت و فشار بالا و کیفیت خوب بازیسازی و بازی کردیم بسیار مهم است. حتی وقتی بازی 0-2 بود هم این احساس را داشتیم که این بازی برای ما است.»

 

1705646


این مربی پرتغالی با اشاره به شرایط تیم پس از شکست در بازی رفت اظهار داشت:«حتی پس از این که در بازی رفت با نتیجه 1-2 شکست خوردیم هم من همیشه این احساس را داشتم که ما تیم برتر هستیم. ما تیم قوی‌تری هستیم و این که توانستیم در تلاش چهارم این تیم را شکست دهیم غیرقابل قبول است اما این بازی مهم‌ترین دیدار ما بود.»
او با تمجید از عملکرد بازیکنان تیمش اضافه کرد:« به اعتقاد من رم بسیار بهتر از چیزی که مردم تصور می‌کنند و تعاریفی که از ما می‌شود بازی می‌کند. این که بگویم ما شخصیت داریم، ما مدت‌هاست شکست نخورده‌ایم چون سازماندهی داریم آسان است اما واقعیت این است که ما بسیار بهتر از چیزی که مردم می‌گویند بازی می‌کنیم.»
سرمربی رم درباره بازی حساس این هفته برابر ناپولی گفت:« همه احساس همدردی و اشتیاق مشترکی با ما نشان می‌دهند. حالا ما باید به مصاف ناپولی برویم و می‌دانیم که آنها می‌خواهند فاتح اسکودتو شوند و ما هم می‌خواهیم در جایگاه پنجم قرار بگیریم.»

دیدگاه‌ها