کد خبر : 1819751 | 26 فروردين 1401 ساعت 14:49 | 29.1K بازدید | 7 دیدگاه

تایید یک خبر تلخ؛ پدری فصل را از دست داد

پدری گونزالس، ستاره بارسلونا به دلیل مصدومیت قادر نیست در ادامه فصل، تیمش را همراهی کند.

تایید یک خبر تلخ؛ پدری فصل را از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا در ورزشگاه نوکمپ میزبان اینتراخت فرانکفورت بود و با نتیجه 2-3 در این بازی شکست خورد.  با توجه به تساوی 1-1  دو تیم در دیدار رفت، این تیم اینتراخت بود که موفق شد به مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها صعود کند و امید بارسا برای کسب جام در فصل جاری تقریبا از بین رفت. 
یکی از اتفاقات تلخ بازی شب گذشته مصدومیت پدری بود که در هفته‌های اخیر عملکرد بسیار درخشانی را در ترکیب بارسا به نمایش گذاشته بود.
 

1699945


این بازیکن 19 ساله در نیمه دوم دیدار شب گذشته بر اثر مصدومیت از ناحیه همسترینگ قادر به ادامه بازی نبود و جایش را به فرانکی دی یونگ داد. او پیش از این در هفته‌های ابتدایی فصل جاری نیز به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ نزدیک به سه ماه را دور از میادین سپری کرده بود. 
ژاوی هرناندز نیز پس از پایان بازی ضمن تایید مصدومیت این بازیکن به شدت از این اتفاق ابراز ناراحتی کرد و گفت:«پدری من را نگران کرد. اجازه دهید ببینیم مشکل او چه خواهد بود. این خبر بسیار بدی برای ما است.»

1705981


دقایقی پیش خبر بد و نگران کننده از سوی تیم پزشکی بارسلونا تایید شد. پدری دچار پارگی همسترینگ پای چپ شده و بین شش تا هشت هفته قادر به حضور در میادین نخواهد بود تا عملا فصل را از دست داده باشد.

پدری بهترین بازیکن بارسا در نیم فصل دوم بود و به فاصله هشت بازی تا پایان فصل، ژاوی باید بدون یکی از موثرترین بازیکنانش به کار ادامه دهد. بارسا اگر می خواهد اندک شانس هایش برای قهرمانی لالیگا را حفظ کند باید هر 8 بازی باقیمانده را پیروز شود و خوشبین باشد رئال از هفت بازی خود، 9 امتیاز از دست بدهد.

دیدگاه‌ها