کد خبر : 1819756 | 26 فروردين 1401 ساعت 15:17 | 47.4K بازدید | 7 دیدگاه

شکوری علیه رادو مدرک رو کرد (عکس)

ابراهیم شکوری با انتشار یک نامه به زعم خود از پرداختی باشگاه به رادو پرده برداشته که در مدارک ارسالی به فیفا قید نشده است.

شکوری علیه رادو مدرک رو کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، هفته گذشته فیفا حکم نهایی در مورد پرونده بوژیدار رادوشوویچ را به طرفین دعوی ابلاغ کرد تا به این ترتیب مشخص شود پرسپولیس باید 866 هزار یورو به همراه هزینه دادرسی و سود سالیانه 5 درصد بپردازد.

پس از اعلام این حکم بود که در ایران مدیران کنونی و سابق پرسپولیس اظهارنظر را شروع کردند و انگشت اتهام را به سوی یکدیگر نشانه رفتند؛ از سویی محمدحسن انصاری‌فرد به دلیل امضای قرارداد سه ساله با رادو در مظان اتهام قرار داشت و از طرف دیگر ابراهیم شکوری، جعفر سمیعی، مجید صدری و البته رضا درویش که از شکایت او جلوگیری نکردند.

در این بین شایعات بسیاری پیرامون پرداخت مطالبات رادو از طریق حساب یک بازیکن در کرواسی مطرح بود و حالا ابراهیم شکوری نامه‌ای را در صفحه اینستاگرام منتشر کرده و ادعا داشته که در دوره مدیریت جعفر سمیعی و معاونت او، باشگاه پرسپولیس 18 هزار یورو به رادو پرداخت کرده است.

شکوری ادعا می‌کند که باشگاه پرسپولیس در لایحه دفاعیه خود این 18 هزار یورو را لحاظ نکرده و احتمالا به زعم او می‌تواند در دادگاه عالی ورزش از این مدرک استفاده کند. در صورتی که پرسپولیس از این مدرک استفاده کند، می‌تواند حکم را تا 848 هزار یورو کاهش دهد.

 

1705989

 

این در حالی است که بوژیدار رادوشوویچ این موضوع را تکذیب می‌کند و ادعا دارد که پرسپولیس تمام توان خود را در این لایحه دفاعی گذاشته و او نمی‌توانسته دادگاه کمیته انضباطی فیفا را فریب دهد.

باشگاه پرسپولیس پیش‎تر گفته بود که در پرونده رادو «دفاع حقوقی استثنایی» انجام شده است.

با این حال ابراهیم شکوری که پیش‌تر نامش در بین بدهکاران به پرسپولیس آمده بود، در پیام خود نوشته که این 18 هزار یورو از جمله مبالغی است که از حساب او به رادو پرداخت شده و در بررسی حساب باشگاه پرسپولیس نیامده و به همین خاطر او در بین بدهکاران قرار گرفته است.

دیدگاه‌ها