کد خبر : 1819792 | 26 فروردين 1401 ساعت 18:08 | 13.4K بازدید | 13 دیدگاه

رانگنیک: بازیکنان یونایتد انگیزه ندارند

رالف رانگنیک، سرمربی منچستریونایتد، می‌گوید بازیکنان این تیم حتی وقتی کنترل بازی را در دست دارند هم متزلزل ظاهر می‌شوند.

رانگنیک: بازیکنان یونایتد انگیزه ندارند

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در چارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم لیگ برتر انگلیس باید روز شنبه در ورزشگاه اولدترافورد میزبان نوریچ باشد. 
این بازی در حالی برگزار می‌شود که نتایج ضعیف یونایتد در هفته‌های اخیر باعث شده که جمعی از هواداران این تیم در روزهای اخیر اعتراضاتی را علیه نتایج و نحوه مدیریت این باشگاه ترتیب دهند. 
رانگنیک در کنفرانس خبری پیش از این بازی در پاسخ به سوالی درباره این اعتراضات گفت:« من درک می‌کنم که هواداران ما از جایگاه ما در جدول ناراضی هستند اما معتقد هستم که آنها یکی از بهترین هوادارهای دنیا هستند و تا زمانی که بتوانند به شکلی صلح‌آمیز اعتراض کرده و همچنان از این تیم در ورزشگاه حمایت کنند حق اظهارنظر و ابراز ناراحتی‌شان را دارند.»
این مربی آلمانی درباره احساسش به عملکرد و نتایج این تیم پس از حضور روی نیمکت یونایتد اظهار داشت:« ما پیشرفت کردیم. لحظات و بازی‌های بود که ما این پیشرفت را نشان دادیم. این تیم می‌تواند در سطحی بالاتر بازی کند. ما در بعضی بازی‌ها واقعا خوب ظاهر شدیم و این فقط مربوط به نتیجه‌ای که گرفتیم نیست، بلکه نمایش خوبی هم داشتیم. از عملکرد خودم چندان راضی نیستم اما در تلاش هستیم تا در ادامه فصل بهتر باشیم.»

 

1698573


او درباره قطعی شدن حضور اریک تن هاخ روی نیمکت یونایتد در فصل آینده گفت:« من نمی‌دانم که این قرارداد نهایی شده یا خیر و پاسخ من همان جوابی است که تن هاخ در کنفرانسش داد. تمرکز من روی بازی فردا برابر نوریچ و آماده کردن تیم برای ارائه بازی در سطحی بالاتر و کسب پیروزی است.»
سرمربی موقت منچستریونایتد در پاسخ به این سوال که آیا این تیم انگیزه‌اش را از دست داده اظهار داشت:« چنین مشکلی نباید در باشگاهی مثل منچستریونایتد وجود داشته باشد. بازیکنانی که برای این تیم بازی می‌کنند باید همیشه سطح بی‌پایانی از انگیزه داشته باشند. اما من هم همیشه حس می‌کنم که بازیکنان متزلزل هستند. با دریافت اولین گل مانند بازی اورتون که روی گل به خودی به ثمر رسید همه چیز تغییر می‌کند. ما باید بدانیم که تیم بهتر هستیم و می‌توانیم بازی را کنترل کنیم اما این اتفاق در نهایت رخ نداد. این شرایط روی اعتماد به نفس ما هم تاثیر می‌گذارد.»

دیدگاه‌ها