کد خبر : 1819838 | 27 فروردين 1401 ساعت 08:30 | 3.4K بازدید | 2 دیدگاه

تلاشمان برای موفقیت در بازی‌های آسیایی است

شه‌بخش: نگاه دنیا نسبت به بوکس ایران تغییر کرد

بوکسور تیم ملی گفت: تلاش می‌کنیم در بازی‌های آسیایی هانگژو بهترین نتایج را برای ایران به ارمغان بیاوریم.

شه‌بخش: نگاه دنیا نسبت به بوکس ایران تغییر کرد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از میزان، درباره آخرین شرایط آمادگی‌اش در ، اظهار داشت: به واسطه اردوی مشترکی که با بوکسور‌های ازبکستان داشتیم شرایط عالی است. به اندازه کافی در آنجا تمرینات فنی انجام دادیم، به نحوی که با خیلی از قهرمانان المپیک و جهان تمرین گروهی داشتیم. بدون شک این مسئله برای ما روحیه بخش است.

وی ادامه داد: از یکشنبه هم اردو‌های تیم ملی بوکس در تهران آغاز می‌شود. ترکیب تیم ملی خوب است و تیم یک دستی داریم که تمام ملی‌پوشان بوکس از هیچ فرصتی برای رسیدن به موفقیت دریغ نمی‌کنند.

*در این موفقیت بزرگ تمام خانواده بوکس شریک هستند

شه‌بخش در مورد دریافت پاداش ۲۵ هزار دلاری از فدراسیون جهانی، گفت: اگر چه باید خیلی زودتر این جایزه را دریافت می‌کردم، اما باز هم جای خوشحالی دارد که بالاخره این پاداش اهدا شد. باید از مسئولان فدراسیون کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم. کسب این مدال به واسطه اینکه بتوانی در میادین بزرگ بین‌المللی جزو قهرمانان باشید، باعث غرور و افتخار است. به همین منظور توانستم کار بزرگی انجام دهم و برای کشورم مدال بگیرم.

وی افزود: بدون شک در این موفقیت بزرگ تمام خانواده بوکس، بوکسورها، مربیان و فدراسیون هم نقش پر رنگی داشتند. ان‌شاءالله این روند بهتر از کسب یک مدال پیش برود تا ما بیش از پیش شاهد ارتقای ورزش ایران علی الخصوص رشته بوکس در میادین مهم و بزرگ باشیم. مسابقات پیش‌رو فرصت مناسبی برای ماست تا بتوانیم قدرت خودمان را بهتر از قبل نشان دهیم. معتقدم نتایج خوبی که در مسابقات اخیر گرفتیم باعث شده دیدگاه و نگاه بوکس دنیا نسبت به بوکس ایران تغییر کند.

*تاکنون از کسی کمک نخواسته‌ام

بوکسور تیم ملی در مورد حضور در بازی‌های آسیایی گفت: ما قبل از بازی‌های کشور‌های اسلامی، رقابت‌های هانگژو را در پیش داریم. طبق برنامه باید ۷ بوکسور به این رقابت‌ها اعزام شوند. تلاش می‌کنیم بهترین نتایج را برای ایران به ارمغان بیاوریم. در آسیا، کشور‌هایی مانند قزاقستان، ازبکستان و هند از جایگاه مهمی برخوردارند. در ورزش بوکس، سبک وزن جایگاه خوبی دارد و همه می‌آیند تا به مدال برسند و حقیقتاً کار سختی در پیش داریم، اما باز هم ما حتی در بدترین شرایط بهترین‌ها اتفاقات را برای خودمان در نظر می‌گیریم.

شه‌بخش در مورد حمایت‌های مسئولان خاطرنشان کرد: جدا از همه قول‌های مسئولان، مجددا می‌گویم خیلی‌ها قول دادند، اما به قول‌شان عمل نکردند. تاکنون از کسی کمک نخواسته‌ام، اما کسی که قول می‌دهد بهتر است آن را عملی کند. از شرایط کارم و روند اخیرم رضایت دارم و برنامه‌هایم و تمرکزم روی این است بهترین‌ها را همچنان برای بوکس به ارمغان بیاورم. در این مدت حاج رحیم شه بخش خیلی به من کمک کرده و دوست دارم اسم او را بیاورم، زیرا از طرف او به من کمک زیادی صورت گرفته و ان‌شاءالله بتوانم زحمات او را با قهرمانی‌های خودم جبران کنم.

دیدگاه‌ها