کد خبر : 1819890 | 27 فروردين 1401 ساعت 13:11 | 22.6K بازدید | 6 دیدگاه

غیرمنتظره از داوید سیلوا؛

غیبت مقابل بارسلونا؛ نتیجه توهین به داور

داوید سیلوا، هافبک باتجربه سوسیداد به دلیل توهین به داور در دیدار مقابل بتیس از زمین اخراج شد.

غیبت مقابل بارسلونا؛ نتیجه توهین به داور

به گزارش "ورزش سه"، رئال سوسیداد برای بازی پنج شنبه آینده برابر بارسلونا، داوید سیلوا، ستاره خلاق خود را به دلیل دریافت کارت قرمز مستقیم در دیدار مقابل بتیس در اختیار نخواهد داشت. ستاره 36 ساله و سابق سیتی یکی از مهره های مهم و اصلی این تیم بوده که در 22 بازی در لالیگا در این فصل یک گل زده و چهار پاس گل ارسال کرده است. در حقیقت تجربه و سبک بازی داوید سیلوا نقش مهمی در نتایج سوسیداد در فصل جاری داشته است. 

1706197

با این حال سیلوا در زمان های تلف شده مقابل بتیس و به دلیل گفتن عبارت "برو به جهنم" خطاب به داور، به صورت مستقیم کارت قرمز دریافت کرد و او اکنون بازی مقابل تیم ژاوی را از دست خواهد داد. در صورت جلسه ای که داور در مورد اخراج داوید سیلوا تنظیم کرده، این نوشته درج شده: "در دقیقه 90، بازیکن شماره 21 یعنی داوید سیلوا از عبارت "برو به جهنم" خطاب به من استفاده و کارت قرمز دریافت کرد."

این عبارت بی احترامی به داور تلقی می شود و به نظر داوید سیلوا با دو جلسه محرومیت مواجه می شود. این اولین کارت قرمز مستقیم و دومین کارت قرمز در دوران حرفه ای داوید سیلوا در 36 سالگی است. اولین بار این بازیکن در لباس والنسیا و در بازی اروپایی مقابل بروژ در سال 2010 دو کارت زرد دریافت کرده و از زمین اخراج شد. داوید سیلوا بازیکنی همیشه خوش و اخلاق آرام بوده و چنین عصبانیتی به ندرت در دوران ورزشی این بازیکن از او دیده شده بود.

دیدگاه‌ها