کد خبر : 1819910 | 27 فروردين 1401 ساعت 15:01 | 21.9K بازدید | 6 دیدگاه

پدری رفت تا فصل بعد

اولین واکنش ستاره بدشانس بارسا به اتفاق تلخ

پدری به دلیل مصدومیت ادامه فصل را از دست خواهد داد و نمی تواند بارسا را همراهی کند.

اولین واکنش ستاره بدشانس بارسا به اتفاق تلخ

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بارسلونا روز گذشته با انتشار بیانیه‌ای آخرین وضعیت پدری، هافبک 19 ساله خود را تشریح کرد. بر اساس اعلام این باشگاه، پدری دچار پارگی عضله دوسر ران پای چپ شده و روند ریکاوری‌اش، زمان بازگشت او به مستطیل سبز را مشخص خواهد کرد.

1706220

 

باشگاه بارسلونا در حالی مدت زمان دوری پدری از میادین فوتبال را اعلام نکرده که معمولاً این نوع مصدومیت که با پارگی عضله همراه است، به حدود 6 تا هشت هفته زمان برای ریکاوری نیاز دارد. به این ترتیب فصل برای پدری تمام شده است.
 

پدری پنجشنبه شب در جریان شکست خانگی 2-3 بارسلونا مقابل اینتراخت فرانکفورت در دور برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا دچار مصدومیت شد و در آغاز نیمه دوم جای خود را به فرنکی دی‌یونگ داد.

1706222

 

این خبری بد برای ژاوی بود که حالا بهترین و آماده ترین هافبک خود را در اختیار نخواهد داشت. برای بارسا هشت بازی دیگر در لالیگا باقیمانده و باید همه را ببرد تا در صورتی که رئال 9 امتیاز از دست بدهد، عنوان قهرمانی را کسب کند. پدری در نیم فصل اول نیز نزدیک به سه ماه به دور از میادین بود.

هافبک خوش نقش بارسا در اولین واکنش خود نسبت به مصدومیت جدید و از دست رفتن فصل، خطاب به دوست داران بارسا توئیت کرد:« روز سختی است ولی راهی وجود ندارد جز نگاه رو به جلو. تشکر بی پایان از پیام های محبت آمیزی که در ساعات گذشته برای من فرستاده اید. با حمایت های تان تردید ندارم که قوی تر از گذشته باز خواهم گشت. حالا بیشتر از همیشه از تیم حمایت خواهیم کرد، به پیش بارسا.»

دیدگاه‌ها