کد خبر : 1820093 | 28 فروردين 1401 ساعت 13:40 | 4.6K بازدید | 9 دیدگاه

سومین تجربه نیمه نهایی برای نارنجی‌ها

مس کرمان و دهمین تقابل سال های اخیر با نساجی

بازی سه شنبه شب مس کرمان و نساجی دهمین تقابل این دو تیم در سال های اخیر محسوب می شود.

مس کرمان و دهمین تقابل سال های اخیر با نساجی

به گزارش "ورزش سه"، مس کرمان سه شنبه شب سومین بازی عمر خود را در مرحله نیمه نهایی جام حذفی برابر نساجی قائمشهر تجربه خواهد کرد.
مس کرمان پیش از این در سال 90 برای اولین بار به نیمه نهایی جام حذفی صعود کرده که برای رسیدن به این مرحله از سد استقلال خوزستان، سپاسی شیراز و صبا قم گذشته بود که در بازی نیمه نهایی در بوشهر مغلوب شاهین شد. در سال 92 مس کرمان با پیروزی بر تیم های شهرداری دزفول، نفت امیدیه و نفت آبادان به مرحله نیمه نهایی رقابت ها رسید که در این بازی میهمان استقلال تهران در ورزشگاه آزادی شد و با نتیجه 2بر1 پیروز و به فینال رسید.
و حالا در سال 1401 مس باردیگر برای سومین بار بازی در مرحله نیمه نهایی را این بار به میزبانی نساجی تجربه خواهد کرد. مس برای رسیدن به این مرحله از سد تیم های خوشه طلایی، ماشین سازی، فولاد خوزستان و خیبر گذر کرده است.

*این دو تیم در سال 88 و در چارچوب رقابت های جام حذفی در قائمشهر به مصاف هم رفتند. مس کرمان با تک گل زالترون اروگوئه‌ای به پیروزی رسید. در این بازی هدایت مس کرمان برعهده مهدی محمدی فقید بود.
*دو تیم در لیگ یک فصل 93 نیز دو بار برابر هم قرار گرفتند که مس در بازی رفت در قائمشهر با یک گل مغلوب نساجی شد اما در بازی برگشت مس با تک گل علی یونسی به پیروزی رسید.
*در لیگ یک فصل 94 نیز همین حکایت برای دو تیم تکرار شد و در کرمان مس با تک گل فرزاد حسین خانی سرمربی این روزهای خود موفق شد نساجی را در کرمان شکست دهد و در بازی برگشت نساجی با یک گل در زمین خود به پیروزی رسید.
*در لیگ یک فصل 95 جدال دو تیم در قائشمهر به تساوی بدون گل رسید اما در بازی برگشت مس با دو گل احمد زنده روح و علیرضا دغاغله با نتیجه دو بر صفر برابر این تیم پیروز شد.
* در نهایت در لیگ یک فصل 96 که آخرین مصاف های دو تیم نیز محسوب می شد، مس در کرمان با نتیجه 2بر1 مغلوب نساجی شد. یاسر فیضی زننده تک گل مس بود و در بازی برگشت نیز مس یک بر صفر بازی را به میزبان خود واگذار کرد.

در مجموع در 9 تقابلی که دو تیم در سال های اخیر برابر یکدیگر برگزار کرده‌اند، هر کدام 4 بار به پیروزی رسیده اند و یک تساوی نیز حاصل کار آن ها بوده است.

دیدگاه‌ها