کد خبر : 1820121 | 28 فروردين 1401 ساعت 16:27 | 89.9K بازدید | 9 دیدگاه

بازدید طالب‌لو از امکانات باشگاه مطرح انگلیسی

دروازه‌بان سابق استقلال در لسترسیتی (عکس)

دروازه‌بان سابق استقلال از امکانات باشگاه لسترسیتی انگلیس بازدید به عمل آورد.

به گزارش "ورزش سه"، وحید طالب‌لو دروازه بان سابق تیم ملی فوتبال و باشگاه استقلال که چند سالی است در خارج از کشور زندگی می‌کند، به عنوان مربی در آکادمی فوتبال آرلینگتون آمریکا مشغول به فعالیت است.

1706578
او اخیرا در سفری که به کشور انگلیس داشت، از باشگاه لستر سیتی و امکانات آن دیدن کرد. طالب‌لو در این بازدید از امکانات باشگاه لستر بازدید کرد و زمین‌های تمرینی آن را مورد ارزیابی قرار داد.
گلر مطرح استقلالی همچنین هفته گذشته به همراه بازیکنان نوجوان آکادمی آرلینگتون در دیدار خانگی لسترسیتی مقابل کریستال پالاس حاضر شد و برد خانگی شاگردان برندن راجرز با نتیجه 2 بر یک را از نزدیک تماشا کرد.
1706577

او همچنین در شهر لندن با حضور در ورزشگاه ویمبلی مسابقه جذاب منچسترسیتی و لیورپول را به نظاره نشست. مسابقه‌ای که با نتیجه 3 بر 2 به سود شاگردان یورگن کلوپ به پایان رسید.

نکته جالب اینکه تیم آرلینگتون فصل گذشته در منطقه شرق آمریکا و ایالت ویرجینیا رتبه دوم را کسب کرد و یکی از تیم های خوب این منطقه به شمار می رود. این تیم تحت هدایت یکی از مربیان ایرانی به نام مهرداد بدیعی است که در کشور آمریکا کلاس های A و B مربیگری را تدریس کرده و در قسمت آکادمی و جوانان مشغول فعالیت است.

1706599

طالب لو که در حال سپری کردن کلاس های مربیگری است، به عنوان یکی از مربیان تیم آرلینگتون در این اردو حضور پیدا کرده که البته گلر سابق آبی پوشان به صورت جدی در دو رده سنی 14 و 18 سال باشگاه آرلینگتون مشغول مربیگری است.

1706598

دیدگاه‌ها