کد خبر : 1820164 | 28 فروردين 1401 ساعت 21:36 | 56K بازدید | 8 دیدگاه

به نشانه اعتراض؛

هواداران بارسلونا این تیم را تحریم کردند

بخشی از هواداران بارسلونا به نشانه اعتراض فردا شب در استادیوم نوکمپ حاضر نخواهند شد.

هواداران بارسلونا این تیم را تحریم کردند

به گزارش "ورزش سه"، هواداران بارسلونا به اندازه بازیکنان بارسلونا از بخش مدیریت فروش بلیت این باشگاه بابت اتفاقات بازی برگشت لیگ اروپا مقابل فرانکفورت خشمگین هستند. در اتفاقی عجیب، تعدادی از هواداران بارسلونا بلیت‌های خود را به طرفداران تیم رقیب فروختند تا استادیوم نوکمپ تبدیل به استادیوم خانگی فرانکفورت شود. گروه متعصب مستقر در جایگاه پشت دروازه نوکمپ اعلام کرده که به نشانه اعتراض به اتفاقات اخیر، در بازی دوشنبه شب بارسلونا مقابل کادیز در استادیوم حضور پیدا نخواهد کرد. جالب اینجاست این گروه از هواداران بارسلونا در بین دو نیمه بازی مقابل فرانکفورت استادیوم را به نشانه اعتراض ترک کرده بودند و حالا قصد دارند فردا شب بارسا را در دیدار مقابل کادیز همراهی نکنند.

1705951

بدین‌ترتیب بخش محل استقرار هواداران در پشت دروازه شمالی نوکمپ در بازی فردا شب خالی خواهد بود. در این بیانیه این گروه آمده است:" پنج‌شنبه گذشته اتفاقی رخ داد که همیشه به‌عنوان بزرگترین بدنامی در خانه ما باقی خواهد ماند و این اتفاق ما را تبدیل به مهمان دیگران کرد. آنچه که اتفاق افتاده را به‌عنوان یک "تحقیر اجتماعی" توصیف می‌کنیم. 30 هزار هوادار فرانکفورت وارد کاتالونیا شدند."
به نظر می‌رسد این آشوب و شلوغی روی سکوهای استادیوم نوکمپ نقش مهمی در شکست سنگین و حذف بارسلونا در این مرحله برابر فرانکفورت داشت و البته انتقادات زیادی در روزهای اخیر به باشگاه از این بابت وارد شده است.

دیدگاه‌ها