کد خبر : 1820179 | 28 فروردين 1401 ساعت 22:50 | 7.2K بازدید | 4 دیدگاه

پیش از مصاف حساس و سرنوشت‌ساز برابر التعاون؛

صحبت‌های امیدوارکننده دو بازیکن سپاهان در بریده

دو بازیکن تیم فوتبال سپاهان معتقدند این تیم با توجه به توانایی‌هایی که دارد، پتانسیل پیروزی در سه بازی باقی‌مانده را دارد.

به گزارش "ورزش سه"، جلال علی‌محمدی بازیکن تیم فوتبال سپاهان در حاشیه آخرین تمرین این تیم پیش از مصاف با التعاون در مورد شرایط این تیم گفت: « درست که نتیجه خیلی باب میل ما نبود ولی همیشه  این اتفاقات ممکن است رخ بدهد. سه بازی دیگر و 9 امتیازی باقی‌مانده است. با توجه به بازی‌های رقبا و توانایی‌هایی که خودمان داریم فکر می‌کنم می‌توانیم حداکثر امتیاز را بگیریم و صعود کنیم.» 

1706698
دانیال اسماعیلی‌فر هم با امیدواری درباره سه بازی آینده حرف زده و گفته است:« قطع به یقین می‌رویم برای جبران نتیجه. چون فکر می‌کنم شرایط نابرابری مقابل التعاون و هوادارانش بود و هشتاد دقیقه 10 نفره بازی کردیم. قطعا سپاهان تیم خوبی است و جزو بهترین‌های ایران و آسیاست. به‌عنوان یک تیم حرفه‌ای مطمئن باشید به صعود امیدواریم و تمام تلاشمان را برای این هدف انجام خواهیم داد.» 
تیم فوتبال سپاهان ساعتی پیش آخرین تمرین خود را پیش از مصاف با التعاون که بامداد سه‌شنبه از ساعت 00:45 دقیقه بامداد آغاز می‌شود، در ورزشگاه ملک عبدالله شهر بریده برگزار کرد.

1706697

دیدگاه‌ها