کد خبر : 1820270 | 29 فروردين 1401 ساعت 14:14 | 16.2K بازدید | 3 دیدگاه

او خستگی ناپذیر است

تمجید مدافع هال‌سیتی از عملکرد صیادمنش

لوی کویل مدافع هال سیتی در گفتگویی به تعریف و تمجید از اللهیار صیادمنش پرداخت.

تمجید مدافع هال‌سیتی از عملکرد صیادمنش

به گزارش "ورزش سه"، اللهیار صیادمنش سه روز پیش توانست نخستین گل خود را در رقابت های چمپیونشیپ انگلستان به ثمر برساند. لوی کویل مدافع هال سیتی نیز زننده گل دوم تیمش بود. این بازیکن 26 ساله پس از این بازی به تعریف و تمجید از ستاره ایرانی تیمش پرداخت.

ستاره جوان ایرانی که از فنرباغچه به هال سیتی پیوست، در روزهای ابتدایی حضور در این تیم دچار برخی مصدومیت ها شد و نتوانست به طور کامل در خدمت تیمش باشد اما در دیدار عصر روز جمعه توانست برای نخستین بار با پیراهن هال سیتی گلزنی کند.

اللهیار برای باز کردن دروازه کاردیف سیتی تنها به 8 دقیقه زمان نیاز داشت و در پایان با عملکرد خوبی که داشت، بهترین بازیکن زمین لقب گرفت.

1696225

لوی کویل زننده گل دوم هال سیتی در تمجید اللهیار به هال لایو گفت: او روند بازی را تعیین می کند و از دویدن دست نمی کشد. من باید هر آنچه او قبل از مسابقه دارد، داشته باشم. خدا می داند که اللهیار قبل از مسابقه چه می خورد و چه می نوشد که اینگونه با انرژی زیادی بازی می کند.

او ادامه داد: اللهیار خستگی ناپذیر است. او با انرژی زیادی به تیم خدمت می کند و ما را راه می اندازد و همه را به دنبال خود می کشاند. او فوق العاده بود، من خوشحالم که او گلزنی کرد و امیدوارم این گل باعث شود تا در ادامه گل های بیشتری را برای تیم به ثمر برساند.

دیدگاه‌ها