کد خبر : 1820318 | 29 فروردين 1401 ساعت 20:51 | 82.1K بازدید | 7 دیدگاه

اولین خرید بزرگ میلان از PSG؛ بازگشت خائن؟

شایعات از فرانسه حاکی از بازگشت جانلوئیجی دوناروما به میلان پس از تغییرات مدیریتی در این باشگاه است.

اولین خرید بزرگ میلان از PSG؛ بازگشت خائن؟

به گزارش "ورزش سه"، صندوق سرمایه گذاری بحرین در روزهای اخیر در حال مذاکره با مالک فعلی باشگاه در مورد معامله احتمالی 1.1 میلیارد یورویی برای خرید میلان است و به نظر می‌رسد توافقاتی نیز در این زمینه حاصل شده است. در صورت رخ دادن این اتفاق، میلان سرمایه کلانی در بازار نقل و انتقالات تابستانی آینده در اختیار خواهد داشت و بعد از سال‌های متمادی می‌تواند بازیکنان بزرگی را به ترکیب خود اضافه کند.

1706910

حالا نشریه اکیپ در گزارشی مدعی شد بازگشت احتمالی جیجی دوناروما به میلان در دستور کار مالکان جدید باشگاه قرار دارد. این سنگربان ایتالیایی شروع خوبی در پاری‌سن‌ژرمن نداشته و روزهای دشواری را در فرانسه سپری می‌کند. این دروازه‌بان 23 ساله در این فصل مرتکب اشتباهات زیادی از جمله در لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید شده و به‌شدت مورد انتقاد قرار گرفته است. تلاش عجیب دوناروما برای اتلاف وقت در جریان پیروزی دیشب مقابل المپیک مارسی و در ادامه دریافت کارت زرد، مورد انتقاد هواداران پاریس قرار گرفته و احتمال جدایی جیجی دوناروما تنها بعد از یک فصل افزایش یافته است.

اما دو مانع بر سر راه بازگشت دوناروما به این تیم وجود دارد. مایک میگنان، دروازه‌بان جدید و فرانسوی میلان در این فصل عملکرد درخشانی داشته و کار او مورد پسند هواداران روسونری قرار گرفته است. به همین دلیل احتمال اینکه او جای خود را در ترکیب ثابت به دوناروما بدهد بسیار دشوار خواهد بود. همچنین دوناروما بعد از جدایی رایگان از میلان رابطه بسیار بدی با هواداران روسونری داشته و حتی در جریان بازی‌های ملی نیز مورد سرزنش آنها قرار گرفته است.

دیدگاه‌ها