کد خبر : 1820436 | 30 فروردين 1401 ساعت 12:44 | 10.4K بازدید | 13 دیدگاه

رانگنیک: رسیدن به لیورپول کار خیلی سختی نیست

رالف رانگنیک، سرمربی منچستریونایتد، می‌گوید که کم کردن فاصله با لیورپول کار چندان دشواری نیست.

رانگنیک: رسیدن به لیورپول کار خیلی سختی نیست

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد سه‌شنبه شب دیدار عقب افتاده هفته سی‌ام لیگ برتر انگلیس برابر لیورپول را برگزار خواهد کرد. 
شیاطین سرخ در حالی قدم به این بازی می‌گذارند که یک فصل دیگر را هم بدون هیچ جامی به پایان خواهند رساند و در تلاش هستند تا بتوانند سهمیه حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده را با قرار گرفتن در جمع چهار تیم صدر جدول لیگ برتر به دست آورند. 
از سوی دیگر لیورپول قهرمانی جام اتحادیه را به دست آورده، به فینال جام حذفی صعود کرده و شانس قهرمانی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان را نیز دارد. 

 

1702852


رانگنیک در آستانه دیدار برابر لیورپول به تلویزیون منچستریونایتد گفت:« فکر نمی‌کنم که باشگاهی مانند منچستریونایتد  بتواند سه یا چهار سال برای رسیدن به سطح لیورپول صبر کند و فکر نمی‌کنم که این کار هم ضروری باشد. ما پیش از این هم درباره لیورپول و این که پیشرفت برای آنها چقدر طول کشید صحبت کرده بودیم.»
او با اشاره به مسیر پیش‌روی شیاطین سرخ اظهار داشت:« این دو یا سه پنجره نقل و انتقالاتی طول می‌کشد، اگر بدانید که به دنبال چه چیزی هستید. اگر ندانید دنبال چه چیزی می‌گردید، همیشه باید در انبار کوه به دنبال سوزن باشید.»
این سرمربی آلمانی درباره روند پیش‌روی باشگاه یونایتد برای رسیدن به سطح لیورپول اضافه کرد:« این کار چندان هم پیچیده و دشوار نیست، اینطور نیست که بخواهیم موشک به هوا بفرستیم اما برای این که بتوانید بهترین عملکرد ممکن را داشته باشید باید بدانید که مسیر درست در چه سمتی قرار دارد. اگر از این موضوع و مسیر خبر نداشته باشید، شرایط همیشه دشوار خواهد بود.»

دیدگاه‌ها