کد خبر : 1820601 | 31 فروردين 1401 ساعت 12:25 | 15.5K بازدید | 6 دیدگاه

قطعی شدن صعود قهرمان آسیا به دور بعد

تیم فوتبال الهلال با پیروزی شب گذشته برابر استقلال تاجیکستان، صعود خود به دور بعدی این رقابت ها را قطعی کرد.

قطعی شدن صعود قهرمان آسیا به دور بعد

به گزارش "ورزش سه"، دو گل اودیون ایگالو و تک گل لحظات پایانی سالم الدوسری پایانی بود بر رویای استقلال دوشنبه برای تکرار اتفاقات شگفت انگیز فصل قبل. جایی که نماینده تاجیکستان توانسته بود با نتیجه 4 بر یک الهلال قدرتمند را در هم کوبیده و به عنوان صدرنشین گروه راهی دور بعد شود.

تغییرات متعدد در ترکیب و نیمکت الهلال نسبت به فصل قبل، آنها را به یک تیم قدرتمند تبدیل ساخته است و پس از حضور رامون دیاز بر روی نیمکت این تیم، آبی های ریاض توانسته اند در 12 دیدار پیاپی شامل رقابت های لیگ حرفه‌ای، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا برنده از زمین خارج شوند.

 

1707470

 

الهلال شب گذشته و پس از ثبت چهارمین پیروزی متوالی در لیگ قهرمانان، با اقتدار و کسب 12 امتیاز صدر جدول رده‌بندی را حفظ و صعودش به دور بعدی این پیکارها را نیز قطعی کرد.

اکنون فقط اتفاقات غیرممکن فوتبالی از جمله دو باخت در دو بازی متوالی از جمله جبران شکست 3 بر صفر الریان برابر قهرمان آسیا می تواند صدرنشینی شاگردان رامون دیاز را به خطر بیندازد که با توجه به قدرت دو تیم، عملا این اتفاق بعید بوده و الهلال با خیالی آسوده و به عنوان تیم اول گروه A این رقابت ها راهی دور بعدی می شود.

به هر شکل به نظر می رسد که تیم متمول و قدرتمند الهلال امسال نیز شانس نخست کسب عنوان قهرمانی این پیکارها به شمار می رود. عدم حضور تیم هایی مانند استقلال، پرسپولیس، الاتحاد، النصر و... در این پیکارها باعث شده تا الهلال در غرب آسیا تقریبا تیمی بدون رقیب باشد و اگر اتفاقات عجیب فوتبالی رخ ندهد، می توان آنها را یکی از تیم های حاضر در فینال لیگ قهرمانان آسیا تصور کرد.

 

1707469

دیدگاه‌ها