کد خبر : 1820612 | 31 فروردين 1401 ساعت 12:56 | 7.2K بازدید | 1 دیدگاه

تماشاگران نساجی و مس؛ جلوه ویژه استادیوم آزادی

یکی از جلوه های ویژه دیدار نساجی – مس حضور پرشور تماشاگران نساجی در استادیوم آزادی و هم چنین حضور تماشاگران تیم مس کرمان بود.

تماشاگران نساجی و مس؛ جلوه ویژه استادیوم آزادی

به گزارش "ورزش سه"، شاید اگر بیننده ای دو تیم را نمی شناخت با این همه حضور تصور می کرد بازی یکی از دو تیم استقلال و پرسپولیس در استادیوم آزادی است. نکته جالب حضور کرمانی ها در استادیوم آزادی بود. با وجود فاصله 17 ساعته بین کرمان و تهران نزدیک به 500 تماشاگر تیم مس خود را به استادیوم آزادی رساندند تا در این بازی سخت و حساس در کنار تیمشان باشد.

چه خوب که کرونا در حال رنگ باختن است و حضور پرشور تماشاگران را در استادیوم ها شاهد هستیم. فوتبال بدون تماشاگر به قول فوتبالی ها مثل غذای بی نمک است و شور و حال ندارد و این حضور بدون شک در ادامه مسیر دوباره بازی های لیگ برتر و جام حذفی را جذاب خواهد کرد.

نساجی – مس بار دیگر نشان داد تیم مازنی با قدمت 63 ساله تماشاگران پرشور و متعصبی دارد و جالب اینکه اگر بازی در استادیوم شهید وطنی برگزار می شد تماشاگران کمتری مجوز حضور در استادیوم را می یافتند به این خاطر که استادیوم شهید وطنی 25 هزار نفری است و تنها 30 درصد از ظرفیت استادیوم در اختیار تماشاگران نساجی قرار می گرفت در حالی که در استادیوم آزادی بیش از 30 هزار بلیط به تماشاگران نساجی فروخته شد.

دیدگاه‌ها