کد خبر : 1820727 | 01 اردیبهشت 1401 ساعت 09:55 | 21.3K بازدید | 8 دیدگاه

توخل: بازی روی چمن استمفوردبریج ممکن نیست

توماس توخل، سرمربی چلسی‌ معتقد است تیمش بار دیگر اشتباهات برابر رئال مادرید و برنتفورد را برابر آرسنال هم تکرار کرده است.

توخل: بازی روی چمن استمفوردبریج ممکن نیست

به گزارش "ورزش سه"، چلسی شب گذشته برای برگزاری دیدار معوقه هفته بیست و پنجم لیگ برتر انگلیس برابر آرسنال قرار گرفت و با نتیجه 2-4 برابر این تیم شکست خورد. 
این شکست در ادامه نتایج ضعیف اخیر این تیم در رقابت‌های داخلی و البته حذف از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان به دست رئال مادرید بود و باعث شده که توخل به عملکرد تیمش در هفته‌های اخیر اعتراض کند. 
این مربی آلمانی پس از پایان این بازی به خبرنگاران گفت:« شما نمی‌توانید با این شیوه در دیدارهای فوتبال برنده شوید. انجام چنین کارهایی در چند بازی متوالی غیرممکن است اما ما این کار را کردیم. شاید شما متوجه نباشید اما ما واقعا در چند بازی متوالی اشتباهات عجیبی داشتیم.»

 

1706701


او درباره عملکرد تیمش در بازی برابر آرسنال اظهار داشت:« شما باید تاکتیک درستی داشته باشید که من تردید دارم ما در این بازی از تاکتیک درستی استفاده کرده باشیم. باید ترکیب را درست انتخاب کنیم که باز هم در این‌باره تردید دارم. سپس نوبت به بازیکنان می‌‎رسد. آنها باید با این واقعیت روبه‌رو شوند که کسب پیروزی در این شرایط و با این تعداد اشتباه غیرممکن است. این شرایط باید تمام شود.»
توخل که از شرایط فعلی چلسی بسیار ناراحت به نظر می‌رسید اضافه کرد:« هیچ چیزی برای تحلیل کردن وجود دارد. باید چیزی باشد اما مشخصا این شرایط قابل تحلیل نیست چون ما داریم این را ثابت می‌کنیم. ما فکر می‌کردیم که از شکست‌هایی که برابر رئال مادرید و برنتفورد داشتیم درس گرفتیم اما مشخص است که چنین چیزی درست نیست.»
سرمربی چلسی همچنین با ابراز نارضایتی از شرایط زمین چمن ورزشگاه استمفوردبریج ادامه داد:« شاید این توجیه و بهانه به نظر بیاید اما بازی کردن روی این چمن بسیار دشوار است. شرایط بازی در این زمین بسیار بد بود و به ما برای ارائه بازی بهتر کمکی نکرد.»

دیدگاه‌ها