کد خبر : 1820771 | 01 اردیبهشت 1401 ساعت 20:55 | 42.2K بازدید | 11 دیدگاه

عصبانیت رانگنیک از فلچر؛ سر بازیکنان داد نزن!

رالف رانگنیک، سرمربی منچستریونایتد‌ از رفتار دارن فلچر در کنار زمین در چند بازی اخیر راضی نیست.

عصبانیت رانگنیک از فلچر؛ سر بازیکنان داد نزن!

به گزارش "ورزش سه"، دارن فلچر که پیش از این سابقه بر تن کردن پیراهن منچستریونایتد را نیز داشته در ژانویه سال گذشته میلادی توسط اوله گونار سولسشر به کادر فنی این تیم اضافه شد تا در نقش مربی به آنها کمک کند. 
او دو ماه بعد به‌عنوان اولین مدیر فنی تاریخ این باشگاه انتخاب شد و حالا رابطه و همکاری نزدیکی با رانگنیک دارد که در ماه نوامبر و پس از اخراج سولسشر، به‌عنوان سرمربی موقت جانشین او شد. 
رابطه بین این دو نفر از زمانی عجیب شد که فلچر تصمیم گرفت همچنان در جریان بازی‌های یونایتد روی نیمکت این تیم بنشیند و از سوی دیگر در جلساتی که برای انتخاب جانشین او برگزار می‌شود نیز حضور پیدا می‌کند. 

 

1707787


این که مدیر فنی یا مدیر ورزشی در جریان بازی‌ها در کنار زمین و روی نیمکت حضور داشت باشد موضوع عجیبی در فوتبال آلمان نیست اما رانگنیک با این موضوع مشکل دارد که فلچر در جریان دیدارهای یونایتد اقدام به دستور دادن و داد زدن از کنار زمین بر سر بازیکنان می‌کند. 
حالا روزنامه انگلیسی تلگراف با اعلام خبر ناراحتی رانگنیک از این موضوع مدعی شده که این مربی آلمانی از فلچر خواسته و به او هشدار داده که دست از انجام دادن این کار و تکرار آن در دیدارهای پیش رو بردارد. 
همچنین فلچر در جریان تمرینات یونایتد نیز حاضر شده و وقتی گروهی یک بازیکن کم دارند، در کنار آنها قرار می‌گیرد که این موضوع نیز چندان به مذاق رانگنیک خوش نیامده است. 
به نظر می‌رسد که شرایط یونایتد نه‌تنها در زمین، بلکه در کنار زمین نیز چندان خوب نیست و اختلافات ایجاد شده بین اعضای این تیم به وضوح خودش را نشان داده است.

دیدگاه‌ها