کد خبر : 1820816 | 01 اردیبهشت 1401 ساعت 19:48 | 3.1K بازدید | 0 دیدگاه

فردا با قدرت بازی می‌کنیم

انصاری: شور و اشتیاق فراوانی برای بازی الغرافه داریم

ساسان انصاری می‌گوید بازیکنان فولاد فردا با تمرکز و مسئولیت پذیری کامل وارد زمین خواهند شد تا به هدف خود برسند.

انصاری: شور و اشتیاق فراوانی برای بازی الغرافه داریم

به گزارش ورزش سه، ساسان انصاری همراه با سرمربی تیم فولاد در نشست خبری پیش از بازی با الغرافه حاضر شد و اظهار داشت: بازی فردا قطعا مثل همه بازی‌ها برای ما مهم و سخت است. ما یک بازی با این تیم انجام داده‌ایم و قطعا بازی‌های برگشت در این مرحله، سخت‌تر هستند چون تیم‌ها یکدیگر را آنالیز می‌کنند.

وی افزود: ما هم آنالیز کامل و جامعی از تیم الغرافه داریم. کادرفنی ما به‌خوبی بازی‌ها را آنالیز می‌کنند و در اختیار ما می‌گذارند؛ یکی از مزیت‌های تیم ما این است. ما آنالیز کاملی از تیم الغرافه داریم و می‌دانیم چه مدلی فوتبال بازی می‌کنند و به همین دلیل بازیکنان‌مان با شور و اشتیاق فراوان و مسئولیت پذیری و تمرکز بالا آماده بازی فردا هستند.

انصاری تاکید کرد: می‌دانیم که برای رسیدن به اینجا سختی‌های زیادی کشیده‌ایم و تلاش زیادی کرده‌ایم و الان با شور و اشتیاق فراوان حاضر هستیم؛ تمام مسئولیت و تمرکزمان به بازی فردا معطوف است و به چیز دیگری فکر نمی‌کنیم. شرایط جدول طوری است که ما تیم اول جدول و شانس اول صعود هستیم ولی این را هم می‌دانیم که در فوتبال، هر لحظه و هر ثانیه شرایط می‌تواند تغییر کند و با این دید وارد بازی فردا خواهیم شد و تلاش خواهیم کرد تا به چیزی که هدف‌مان است برسیم. می‌دانیم که سخت است اما تیم، مجموعه و کادرفنی ما همیشه کارهای سخت را خیلی خوب و با قدرت انجام داده و ما قطعا از این شرایط و اینجا بودن‌مان لذت می‌بریم. سعی می‌کنیم که فردا با قدرت فراوان بازی کنیم و همان‌طور که کادرفنی خواسته تمام مسائل تاکتیکی را رعایت کنیم تا به امید خدا به چیزی که هدف‌مان است؛ برسیم.

او در خصوص دلیل تساوی مقابل الغرافه در بازی رفت گفت: من اول صحبت‌هایم هم گفتم. ما در بازی اول مقابل الغرافه تیم برتر میدان بودیم و در طول ۹۰ دقیقه می‌توانستیم به گل برسیم اما از فرصت‌هایمان استفاده نکردیم؛ همچنین یکی دیگر از دلایلش هم این بود که با توجه به بازی‌هایی که کادرفنی از الغرافه در اختیار ما قرار داده بود، آنها هیچ‌وقت در لیگ‌شان این مدلی بازی نمی‌کردند اما مقابل ما ۹۰ دقیقه دفاع کردند. مدل بازی آنها قابل احترام هست و خیلی خوب هم این بازی را ارائه دادند؛ دفاع کردند و ما هم سعی کردیم همه راه‌ها را امتحان کنیم اما متاسفانه نتوانستیم به چیزی که حق‌مان بود برسیم. کادرفنی برای بازی فردا آنالیز خوبی را در اختیار ما قرار داده و ما هم قطعا فردا سعی می‌کنیم با شیوه‌های مختلف بازی کنیم و به چیزی که نیاز و هدف‌مان است؛ برسیم.

دیدگاه‌ها