کد خبر : 1821023 | 03 اردیبهشت 1401 ساعت 15:21 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

خودمان را باور کنیم چهارم یا پنجم می‌شویم؛

جعفری: باید بیشتر از هوادار دونده و جنگنده باشيم

بازیکن تیم ذوب آهن می‌گوید با برنامه ای که کادرفنی این تیم برای آماده‌سازی بازیکنان تدارک دیده است، آنها می‌توانند در پایان لیگ جزو پنج تیم بالای جدول باشند.

جعفری: باید بیشتر از هوادار دونده و جنگنده باشيم

به گزارش "ورزش سه"، سجاد جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ما ضمن تسلیت شهادت حضرت علی (ع)، درباره وضعیت ذوب آهن عنوان کرد: شرایط تیم خوب است و تمرینات خوبی هم برگزار می‌کنیم. یک بازی دوستانه خوب برگزار کردیم. همه بازیکنان شرایط مطلوبی دارند و کادرفنی هم از شرایط راضی است. از فردا یک اردو در تهران برگزار می‌کنیم تا برای بازی با هوادار آماده شویم.

او در مورد بازی دوستانه ای که ذوب آهن مقابل صنعت نفت برگزار کرد توضیح داد: قطعا این بازی به ما کمک می‌کند که بچه ها در شرایط بازی باشند. صنعت نفت هم امسال تیم خوبی است و بازیکنان هم عملکرد خوبی مقابل این تیم داشتند و رضایت کادرفنی را جلب کردند. انشاالله بتوانیم انتظارات کادرفنی را در بازی های رسمی هم برآورده کنیم تا تیم به رتبه های بالاتر صعود کند.

بازیکن ذوب آهن ادامه داد: فکر می‌کنم به جز صنعت نفت یک بازی دوستانه دیگر هم تدارک دیده شده تا همان هفته ای یک بازی که پیش از تعطیلات وجود داشت را انجام بدهیم و بدن هایمان در شرایط بازی باشد.

جعفری در خصوص تاثیر تعطیلات روی شرایط ذوب آهن گفت: مطمئنا در تعطیلات بازیکنان از شرایط بازی دور می‌شوند و نگه داشتن انسجام تیمی و شرایط بدنی مناسب سخت می‌شود. ما در بازی با نفت مسجدسلیمان که پیش از این در تعطیلات برگزار شد هم می‌توانستیم پیروز بازی شویم ولی اتفاقات دست به دست هم داد که بازی را واگذار کنیم و شرمنده همه هواداران ذوب آهن شویم. اما در این تعطیلات با برنامه ای که کادرفنی دارد، می‌توانیم روند رو به رشدمان را به دست بیاوریم.

او درباره بازی ذوب آهن برابر هوادار پس از تعطیلات گفت: هوادار تیم سرسخت و سختکوشی است، بازیکنان جنگنده ای دارد و فیزیکی هم بازی می‌کنند و بازی‌شان با پرسپولیس هم گویای کیفیت آنها بود. کار خیلی سختی پیش رو داریم و باید تمام توان‌مان را بگذاریم تا بتوانیم پیروز بازی شویم. اگر ما هم مثل آنها دونده و جنگنده بازی کنیم، می‌توانیم برنده این بازی باشیم.

او در پایان درباره پيش بينی از وضعیت ذوب آهن در ادامه لیگ گفت: در ادامه فصل بازی های سختی داریم اما تقریبا با تیم های هم‌رده و رودرروی خودمان بازی داریم؛ مثل نساجی، گل گهر، هوادار، تراکتور و... . می‌توانیم با برد در بازی ها امتیازات لازم را بگیریم. همه چیز دست خودمان است؛ اگر تلاش کنیم و باور داشته باشیم می‌توانیم به رتبه چهارم یا پنجم برسیم. البته یک بازی سخت هم مقابل پرسپولیسی داریم که پنج سال اخیر قهرمان شده و امیدوارم از آن بازی هم سربلند خارج شویم.

دیدگاه‌ها