کد خبر : 1821164 | 04 اردیبهشت 1401 ساعت 13:31 | 42.7K بازدید | 52 دیدگاه

پسر مارادونا: مسی هرگز به پدرم نمی‌رسد

دیه‌گو مارادونا جونیور، پسر دیه‌گو مارادونا، معتقد است که لیونل مسی بازیکن خوبی است اما به سطح پدرش نمی‌رسد.

پسر مارادونا: مسی هرگز به پدرم نمی‌رسد

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی سال‌هاست که یکی از بهترین بازیکنان دنیای فوتبال بوده و عملکرد او در بارسلونا و تیم ملی آرژانتین باعث شده که این بازیکن بارها و بارها با مارادونای فقید مقایسه شود.
هرچند مسی موفق نشده مانند مارادونا، تیم ملی کشورش را به قهرمانی در جام جهانی برساند اما تابستان سال گذشته توانست به حسرت طولانی مدت این تیم در فتح کوپا آمه‌ریکا پایان داده و جام قهرمانی را برای آرژانتین به ارمغان بیاورد و همین موضوع اهمیت بسیاری برای مردم آرژانتین داشت.
آنها حالا امیدوار هستند که بتوانند در جام جهانی قطر که احتمالا آخرین حضور مسی در این رقابت‌هاست، جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

 

1569454


پسر دیه‌گو مارادونا در گفتگو با رادیو دل پلاتا اظهار داشت:« من احترام زیادی برای مسی قائل هستم. فکر می‌کنم او بهترین بازیکن دوران خودش است اما بهترین بازیکن تمام تاریخ نیست. فکر می‌کنم که هیچکس هرگز نمی‌تواند به پدر من برسد.»
با این حال او یکی از حامیان مسی است و با تمجید از عملکرد این بازیکن گفت:« وقتی که مسی توانست با تیم ملی قهرمان کوپا آمه‌ریکا شود، بسیار برای او خوشحال شدم. بسیاری از افراد پس از این قهرمانی یاد گرفتند که باید دهان‌شان را ببندند. ما تیم قدرتمندی هستیم چون مسی را داریم و سال‌ها نمی‌دانستیم چطور باید از او لذت ببریم.»
دیه‌گو مارادونای جونیور بار دیگر به تفاوت سطح پدرش و مسی اشاره کرده و اضافه کرد:« پدر من از همه بالاتر و بهتر است. مسی بهترین بازیکن تاریخ فوتبال آدم‌هاست اما پدر من آدم عادی نبود که فوتبال بازی کند.»

دیدگاه‌ها